Campingplads på rute de vine
Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 01-07-05 19:53

Hej alle er der nogen der kender en god campingplads på rute de vine eller
tæt der på.
hvis i har adressen eller hjemmesidde på den ville der være super

MVH
Hans Kurt

god campingferie til alle

Fra : Verner

Dato : 01-07-05 21:07

On Fri, 1 Jul 2005 20:52:58 +0200, "Hans Kurt Larsen"
<hanskl@privat.dk> wrote:

>Hej alle er der nogen der kender en god campingplads på rute de vine eller
>tæt der på.
>hvis i har adressen eller hjemmesidde på den ville der være super

Vi lå på denne dejlige plads i 3 hele uger sidste år !

Den ligger midt på vinruten, så man kan udforske til begge sider..

http://www.camping-alsace.com/ribeauville/indexdan.htm

Verner

Fra : Jan Bøgh

Dato : 08-07-05 19:43

Hans Kurt Larsen wrote:
> Hej alle er der nogen der kender en god campingplads på rute de vine
> eller tæt der på.
> hvis i har adressen eller hjemmesidde på den ville der være super

Der er RIGTIG mange 'Route du Vin'er - hvilken tænker du på?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.