Igen igen...Hvilket nummer
Fra : Per Madsen

Dato : 01-07-05 16:01

Hørte et nummer på P3 i dag klokken 14.55...desværre er der ikke nogen
playlist tilgængelig på DR's hjemmeside for lige netop dette tidspunkt,
så jeg spørger her istedet.

Det er et nummer hvor der er noget "voice-vox" (tror jeg det
hedder...lyder lidt digitaliseret) sang på...en ret funky rytme og
nummeret lyder lidt som noget Daft Punk (hvilket det ikke er) eler måske
noget Armand van Helden-agtigt noget...tror dog ikke det er ham.

Anyway...ved godt det ikke er meget jeg gi'r jer, men det kunne jo være
der var nogen der kunne komme med et bud...måske spilles den meget pt.,
og det bare er mig der ikke kender den....

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Thomas

Dato : 01-07-05 16:58

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nummeret lyder lidt som noget Daft Punk (hvilket det ikke er) eler måske
> noget Armand van Helden-agtigt noget...tror dog ikke det er ham.

Hmm... Der er noget "voice-box"-halløj i Carpark North's nye single
'Best day'... Kan det være den du har hørt??

..Thomas

Fra : Per Madsen

Dato : 01-07-05 18:54

Thomas <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

> Hmm... Der er noget "voice-box"-halløj i Carpark North's nye single
> 'Best day'... Kan det være den du har hørt??
>

> .Thomas

Tak for budet Thomas, men det var desværre ikke den...Fedt nummer
forresten!

Det er lidt mere funky...lidt hen ad nyere fransk house..tror jeg.

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Kasper Aae

Dato : 01-07-05 20:27

On Fri, 1 Jul 2005 17:01:06 +0200, permandREMOVETHIS@cool.dk (Per
Madsen) wrote:

> [...]
>der var nogen der kunne komme med et bud...måske spilles den meget pt.,
>og det bare er mig der ikke kender den....

Kunne det være Röyksopps nye single, "Only This Moment"?

Prøv evt. at komme med en bid af teksten der bliver sunget.

--
Kasper Aae

Fra : Kasper Aae

Dato : 01-07-05 20:30

Madsen) wrote:

> [...]
>der var nogen der kunne komme med et bud...måske spilles den meget pt.,
>og det bare er mig der ikke kender den....

Det kunne også være Mylo - In My Arms

--
Kasper Aae

Fra : Per Madsen

Dato : 01-07-05 21:25

Kasper Aae <nospam@thanks.com> wrote:

> Det kunne også være Mylo - In My Arms

Supert Kasper!! Det var nu ikke "In my Arms" men nummeret "Drop the
Pressure" viste det sig...mange tak for hjælpen!!

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-05 22:02

Per Madsen wrote:

> Supert Kasper!! Det var nu ikke "In my Arms" men nummeret "Drop the
> Pressure" viste det sig...mange tak for hjælpen!!

Herrefedt nummer

hvis du har mulighed for det så hent hans set fra Mayday i år, det
holder 100%

han var i dk for nyligt og spille, top hat !!

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 01-07-05 23:07

> Herrefedt nummer
> hvis du har mulighed for det så hent hans set fra Mayday i år, det
> holder 100%
---
Jaa.. Man skulle have været der.. Nej hov vent.. Det var jeg jo også! :))
Han sparkede totalt røv! : P

Har du noget liggende derfra?
Jeg modtager med åbne arme!

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Per Madsen

Dato : 01-07-05 23:59

OlIvEr [6000] <hayabusa@post.cybercity.dk> wrote:

> Jeg modtager med åbne arme!

Oss' mig!!!

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 09:22

OlIvEr [6000] wrote:

> ---
> Jaa.. Man skulle have været der.. Nej hov vent.. Det var jeg jo også! :))
> [...]

det er en af mine venner der arrangerede det, jeg kan lige høre ham om
han optagede settet.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 09:27

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> det er en af mine venner der arrangerede det, jeg kan lige høre ham om
> han optagede settet.

arrangede settet i dk self. ikke mayday :)

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 01-07-05 23:59

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Supert Kasper!! Det var nu ikke "In my Arms" men nummeret "Drop the
> Pressure" viste det sig...mange tak for hjælpen!!

Holy smokes...det er jo kanonfedt..."Muscle cars" er oxo rigtig
fedt...Det blir en dyr aften på iTMS :-/
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Kasper Aae

Dato : 02-07-05 12:22

On Sat, 2 Jul 2005 00:59:01 +0200, permandREMOVETHIS@cool.dk (Per
Madsen) wrote:

>Holy smokes...det er jo kanonfedt..."Muscle cars" er oxo rigtig
>fedt...Det blir en dyr aften på iTMS :-/

Du kan lige så godt punge ud og købe hele albummet :D

--
Kasper Aae

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 09:26

Per Madsen wrote:

> Supert Kasper!! Det var nu ikke "In my Arms" men nummeret "Drop the
> Pressure" viste det sig...mange tak for hjælpen!!

gør jer selv en tjeneste, få fat i hans mix af Moby - Lift Me up, det er
ret godt også... hvis du er til kompressor imploderende lyde så er Elton
John - Are You REady For Love i Mylo's remix også øregangen værd.

hvis i vil have settet fra mayday så ligger det på mit website, mail mig
for info så skal jeg gøre det tilgængeligt for jer.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk