MS Windows
briani 27239
Norton antivirus i xp
Fra : The man himself

Dato : 01-07-05 15:35

Jeg har forsøgt at installere min Norton antivirus 2005 men der opstod en
fejl under installationen og nu vil den slet ikke mere.

Derefter forsøgte jeg at installere NAV 2003 i stedet for, men det ville den
heller ikke når der lå filer fra 2005 inde.

Hvordan fjerner jeg alle filer der har med Norton antivirus at gøre, på
computeren?

Det er ikke nok at afinstallere programmet.

RK.

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 01-07-05 17:55

"The man himself" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> [...]
> computeren?
>
> Det er ikke nok at afinstallere programmet.

Jeg ville vælge at sætte computeren tilbage til et kendt fejlsikkert
tdispunkt, via Gendannelsesfunktionen.

Alle installationer foretaget efter dette tidspunkt - f.eks. 2 dage før du
første gang prøvede at installere NAV, vil blive fjernet - mens alle
dokumenter og indstillinger vil blive bevaret. En smart facilitet!!

/Flemming U

Fra : Klaus

Dato : 01-07-05 21:36

> [...]
> på
> computeren?
>
> Det er ikke nok at afinstallere programmet.

Slet alt hvad der har med Symantec og Norton at gøre, i stifinder.
Gå derefter ind på Kør - regedit - filer - eksporter. Gå derefter til
rediger - SØG.
Slet der alt hvad du kan finde om Symantec. Gentag med Norton.
Genstart maskinen og installer NAV 2003 igen hvis du ønsker det.

Klaus H

Fra : John T.

Dato : 02-07-05 00:37

"Klaus" < skrev i en meddelelse >
> [...]
> Slet der alt hvad du kan finde om Symantec. Gentag med Norton.
> Genstart maskinen og installer NAV 2003 igen hvis du ønsker det.

Claus, du skriver:
" Gå derefter ind på Kør - regedit - filer - eksporter"
Eksporter ? Hvad skal han eksportere ?

Nu bruger jeg ikke stifinder, så jeg spørger bare:
Er der søgefunktion i stifinder ?
Jeg ville da bruge: Start>Søg og markere at den skal også
søge i undermapper og skjulte filer.

Dit råd om at søge i Regedit på div. ord som Symantec og Norton
er helt rigtigt, men jeg ville nok slå systemgendannelsen fra først.
Jeg havde engang fejl i Norton programmet, jeg slettede så og ville
geninstallere fra skiven, sikke et arbejde med at få det til at virke, den
sagde: Der er en tidligere version..........
Og da Norton bruger rigtig mange resurser kommer den ikke ind i min
maskine mere, der er jo flere rigtig gode gratis-programmer.
Hilsen John

Fra : Ricko.

Dato : 02-07-05 06:38

> [...]
> computeren?
>
> Det er ikke nok at afinstallere programmet.

Det er nu slet ikke så svært som det ser ud, følg denne side og dine
problemer er løst.bruger selv norton firewall og systemvorks 2005og har
overhovedet ingen problemer med dem.
link
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?Open&src=&docid=2001092114452606&nsf=nav.nsf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=