Gedser - Kroatien (Porec)?
Fra : Simon

Dato : 01-07-05 09:21

Hej gruppe.

Vi regner med at køre til Kroatien d. 7/7 med afgang fra Gedser kl. 7.00. Er
der nogen der ved hvor langt man kan regne med at nå den dag, hvis man kører
via Dresden og Prag mod Østrig og Slovenien? Er det mon muligt at nå til det
sydlige Tjekkiet inden aften? Er der mon en god campingplads på vejen?
Vi har 2 børn med i bilen og må nok holde pause en del gange. Det er første
gang vi prøver turen. Vi skal først være i Porec (Kroatien) d. 9. om
eftermiddagen.

Venligst
Simon

Fra : Søren

Dato : 04-07-05 11:57

> [...]
> første
> gang vi prøver turen. Vi skal først være i Porec (Kroatien) d. 9. om

Det kan i sagtens nå, prøv selv at se på www.map24.dk også selv om i kører
med campingvogn.
Men jeg ville nu ikke køre over Prag !

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-07-05 12:37

Søren wrote:

> Det kan i sagtens nå, prøv selv at se på www.map24.dk også selv om i
> kører med campingvogn.
> Men jeg ville nu ikke køre over Prag !

Nej det kan ikke nås inden aften du ankommer til Rostock Kl. 8.15 og
kører du med en fast fart uden pauser tager turen til Brno 8 timer og 37
minuter alså er klokken 16.52 men med 2 børn i bilen og med formodningen
om at holde pause en del gange på turen kan det ikke lade sig gøre.

Be regning af turen kan ses her
http://www.dk.map24.com/source/routing/v2.0.0/cnt_nav_info.php

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-07-05 12:40

Steen Larsen wrote:

UPS glemte at skrive at den faste fart i beregningen er sat til 90 km/t
som jeg selv kører med.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe