MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Er NetWaiting en del af Windows Update
Fra : Skindbeni

Dato : 01-07-05 09:03

Hej.

Min computer lavede en automatisk opdatering forleden dag.

Jeg har idag også lige opdaget, at min computer har fået et program,
der hedder NetWaiting. Hvornår jeg har fået den, ved jeg ikke. Men jeg
spekulerer på, om det er en del af Windows Update (der er nemlig ingen
uninstall - ej heller under tilføj/fjenr programmer i kontrolpanel
såvel som i programmets bibliotek i startmenuen)?

Jeg kører Windows XP Pro.

Fra : ///M

Dato : 01-07-05 11:28

Skindbeni wrote:
> [...]
> uninstall - ej heller under tilføj/fjenr programmer i kontrolpanel
> såvel som i programmets bibliotek i startmenuen)?

Jeg tror du har haft det siden du installerede din pc.
Iflg. Google er det et program der følger med "Conexiant v.92 modem chipset
driver". Har du sådant et modem i din pc?

http://www.v92.com/about/netwaiting.html
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-02,GGLD:en&q=netwaiting

Den ser rimelig harmløs ud...

--
///M

Fra : Skindbeni

Dato : 01-07-05 13:42

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Iflg. Google er det et program der følger med "Conexiant v.92 modem
> chipset driver". Har du sådant et modem i din pc?

Okay. Tak for hjælpen.

Det er nok meget sandsynligt. Der er tale om en bærbar computer, som jeg kun
bruger som sekundær computer og jeg "mente" bare ikke, at den var en del af
min startmenu før nu.

Men det har den nok været.