X-79
Fra : Dolan

Dato : 30-06-05 20:21

Er der nogle herinde der har erfaring med eller kendskab til plusser og
minusser ved en x-79'er ???

Fra : Lars Holst

Dato : 30-06-05 21:50

Dolan <dsn@tdcadsl.dk> said in news:42c4460a$0$726
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Er der nogle herinde der har erfaring med eller kendskab til plusser og
> minusser ved en x-79'er ???

Jeg kender ikke 79'eren men har sejlet mange år på 99'eren.
Er der noget om den du gerne vil vide?

--
Lars Holst

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 30-06-05 22:30

X-79 er en super kapsejladsbåd for de (lidt?) rutinerede
kapsejladsinteresserede. Besætning skal være min 3 helst 4.

Til tur/familiesejlads vil jeg tro man bliver træt af alle de hal og
bagstagene

Bjarke

Fra : Per Laursen

Dato : 03-07-05 21:25