MS Windows
briani 27239
Haster Backup
Fra : Filip

Dato : 30-06-05 08:45

Hej NG

Jeg skal have lavet backup af nogle mailkonti og mails på MsOutlook 2003.
Hvordan
gør jeg det for at sikre mig at det hele er blevet backed up?

Filip

(Jeg ved godt at jeg har postet dette indlæg i flere grupper, men det
haster!!!)

Fra : Max

Dato : 30-06-05 08:49

Hej Filip

> (Jeg ved godt at jeg har postet dette indlæg i flere grupper, men det
> haster!!!)

Hvorfor tror du det går hurtigere fordi du bevidst bryder reglerne ?

Mvh Max

Fra : Filip

Dato : 30-06-05 09:02

> Hvorfor tror du det går hurtigere fordi du bevidst bryder reglerne ?
>
> Mvh Max

DET HASTER!!!!!

Fra : ///M

Dato : 30-06-05 09:09

Filip wrote:

> DET HASTER!!!!!

uuuUhhh!
Køb en tekniker i fire timer hvis du er så lost.

--
///M

Fra : Max

Dato : 30-06-05 09:39

Hej Filip

> DET HASTER!!!!!

Det går ikke hurtigere fordi man råber.

Mvh Max

Fra : Filip

Dato : 30-06-05 10:15

> Det går ikke hurtigere fordi man råber.
>
> Mvh Max

Tak for lort!

Glem det - det er for sent nu

Filip

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 30-06-05 17:39

Filip wrote:
> Tak for lort!
>
> Glem det - det er for sent nu

En anden gang, og hvis du ikke har andet backup middel, så er exmerge en god
ven.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=429163EC-DCDF-47DC-96DA-1C12D67327D5&displaylang=en

/A

Fra : Rado

Dato : 30-06-05 11:28

On Thu, 30 Jun 2005 09:49:03 +0200, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Filip

>Hvorfor tror du det går hurtigere fordi du bevidst bryder reglerne ?

Hvorfor tror du ambulancer har lov at køre over for rødt?

Nød bryder alle love, som man siger...

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Repzak

Dato : 30-06-05 14:31

> Hvorfor tror du ambulancer har lov at køre over for rødt?
>
> Nød bryder alle love, som man siger...

Tjae må alle så køre over for rødt når de skal have lavet backup....

Håber du bor langt væk...

Kasper

Fra : Rado

Dato : 30-06-05 16:38

On Thu, 30 Jun 2005 15:31:29 +0200, "Repzak" <repzak@GEDhotmail.com>
wrote:

>Tjae må alle så køre over for rødt når de skal have lavet backup....

Det lød som om hans disk var ved at stå af, og så er det jo med at
være hurtig.