Spm. vedr. K700i og Bluespoon AX
Fra : Morten Lassen

Dato : 29-06-05 22:55

Hej
Jeg har en K700i og har i dag købt et BT headset Bluespoon AX.

Jeg er dybt fustreret da jeg ikke synes det fungerer som det skal.

Her er mine observationer:

Udgående opkald
-----------------------------
1. Hvis jeg starter et opkald uden at K700 og headset er forbundet så
forbinder K700 automatisk til headsettet og lyden overføres til
headsettet. Efter afsluttet opkald bibeholdes BT forbindelsen.

2. Hvis jeg herefter starter et nyt opkald med K700 og headset
forbundet, så afbrydes BT forbindelsen og lyden kommer i telefonen.
Efter afsluttet opkald forbinder telefonen til headsettet igen

Indgående opkald
----------------------------
3. Hvis K700 og headsettet ikke er forbundet, så forbinder K700
automatisk til headsettet og opkaldet kan besvares via TALE knappen på
headsettet. Efter afsluttet opkald bibeholdes BT forbindelsen.

4. Hvis K700 og headsettet er forbundet, så afbryder K700 forbindelsen
og opkaldet kan ikke bevares via TALE knappen på headsettet.
Efter afsluttet opkald forbinder telefonen til headsettet igen.

Jeg har prøvet at ændre indstillingen
"forbindelser/bluetooth/håndfri/indgående opkald" fra "I telefon" til
"Til håndfri" men synes ikke det giver nogen ændring.

Spørgsmål
-----------------
1. Hvordan hulen foretager man et opkald og samtidig få lyden overført
til headsettet? Hvis det er forbundet til telefonen afbryder den jo BT
forbindelsen.

2. Hvordan hulen besvarer man et opkald og samtidig få lyden overført
til headsettet? Hvis det er forbundet til telefonen afbryder den jo BT
forbindelsen.

3. En gang i mellem lyder der et bib i headsettet og dette gentager
sig efter nogle minutter. Jeg kan ikke læse nogen steder hvad det
betyder. Batteriet et fuldt opladet.

Jeg håber at nogen kan svare på mine spørgsmål.

Mvh. Morten

Fra : Morten Lassen

Dato : 04-07-05 09:48

Glem nedenstående. Har snakket med Nextlink.to - de erkender at K700i
og Bluespoon AX ikke har det godt sammen. Har nu solgt den og købt en
Logitech Mobile Freedom - den funger bare.
/Morten