Swat 4
Fra : Tuba

Dato : 29-06-05 19:11

Davs i gruppen

Min swat 4 er gået agurk, jeg tør ikke reinstallere før jeg har fundet
mine savegames, er der en venlig sjæl, der vil fortælle mig hvor de
gemmer sig?

Mvh René

Fra : Max

Dato : 29-06-05 19:26

Hej René

> Min swat 4 er gået agurk, jeg tør ikke reinstallere før jeg har fundet
> mine savegames, er der en venlig sjæl, der vil fortælle mig hvor de
> gemmer sig?

Jeg ved det ikke, men en løsning kan være at starte spillet og lave
et save game, og så søge på maskinen efter filer der er oprettet idag.

Mvh Max

Fra : Allan Riise

Dato : 29-06-05 20:00

"Tuba" <tubaneser@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Davs i gruppen
>
> Min swat 4 er gået agurk, jeg tør ikke reinstallere før jeg har fundet
> mine savegames, er der en venlig sjæl, der vil fortælle mig hvor de
> gemmer sig?

I C:\Documents and Settings\"dit navn"\Dokumenter ligger de nok i en folder.

--
Allan Riise

Fra : Tuba

Dato : 30-06-05 10:10

On Wed, 29 Jun 2005 20:59:43 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>"Tuba" <tubaneser@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>>

>I C:\Documents and Settings\"dit navn"\Dokumenter ligger de nok i en folder.

Desværre var det ikke så nemt. Der gemmer de sig ikke.
Ideen med at starte spillet op duer heller ikke, da det crasher under
opstart.

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2408 MHz with 1023MB RAM
Video: No Video

UserName: Ren
ComputerName: TUBA
Application location: H:\spil\Swat 4\Content\System\

SWAT Build Number: 31973

Can't find 'ini:Engine.Engine.GameEngine' in configuration file

Dette er fejlmeddelsen.

Mvh René

Fra : Kasper Aae

Dato : 30-06-05 12:56

On Thu, 30 Jun 2005 11:09:42 +0200, Tuba <tubaneser@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>SWAT Build Number: 31973
>
>Can't find 'ini:Engine.Engine.GameEngine' in configuration file

Prøv at slettet .ini filen eller filerne, og se om spillet ikke
automatisk kreerer dem igen.

--
Kasper Aae

Fra : Tuba

Dato : 30-06-05 14:12

On Thu, 30 Jun 2005 13:55:38 +0200, Kasper Aae<nospam@thanks.com>
wrote:

>Prøv at slettet .ini filen eller filerne, og se om spillet ikke
>automatisk kreerer dem igen.

Når jeg søger på " .ini " i mappen hvor spillet er installeret,
kommer der ca. 20 filer op, alle er konfigurations filer, mener du, at
jeg skal slette med alle?

Fra : Tuba

Dato : 30-06-05 15:10

On Thu, 30 Jun 2005 15:11:47 +0200, Tuba <tubaneser@tdcadsl.dk> wrote:

> Når jeg søger på " .ini " i mappen hvor spillet er installeret,
>kommer der ca. 20 filer op, alle er konfigurations filer, mener du, at
>jeg skal slette med alle?

Det tog lidt tid, men nu fatter jeg det. Swat4.ini skal slettes,
også virker det hele igen.

Mine savegames er desværre væk, så forfra igen (eller google mig til
lidt snydekoder)

Takker for hjælpen.

Mvh René

Fra : Silver

Dato : 30-06-05 18:41

> Mine savegames er desværre væk, så forfra igen (eller google mig til
> lidt snydekoder)

Øj øj øj, så skal der skydes Branch Davidian wannabe folk igen ;D

Mvh
Silver.

Fra : Tuba

Dato : 30-06-05 19:49

On Thu, 30 Jun 2005 19:41:03 +0200, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

>Øj øj øj, så skal der skydes Branch Davidian wannabe folk igen ;D
>
>Mvh
>Silver.

Det er bare ikke det samme med snydekoder, jeg ligger ikke den
samme sjæl i, når jeg ved næste bane kommer af sig selv