Mitzi på løbetur
Fra : Melanie

Dato : 29-06-05 19:02

Hej Ng

Vores kat Mitzi har nu fået lov at komme ud. Hun har været ude i nogle timer
i en uges tid. Nu har hun dog været væk i to døgn snart. Vi har været ude at
køre og hun ligger ikke i en vejkant vi har set. Hun har øremærke og løst
elastikhalsbånd med navneskilt i.
Hvor lang tid er en steraliseret hunkat væk på tur? Noget jeg kan gøre for
at finde hende, lokke hende hjem?

Mvh Melanie

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 29-06-05 19:49

> [...]
> elastikhalsbånd med navneskilt i.
> Hvor lang tid er en steraliseret hunkat væk på tur? Noget jeg kan gøre for

Hej Melanie,

Har I overvejet, om Mitzi eventuelt kan være blevet lukket inde i et
skur? I disse sommerdage har mange mennesker jo deres skure til at stå
åbne, fordi de arbejder i haven. Nogle kan jo uforvarende være kommet
til at lukke Mitzi inde.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Melanie

Dato : 29-06-05 20:03

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skur? I disse sommerdage har mange mennesker jo deres skure til at stå
> åbne, fordi de arbejder i haven. Nogle kan jo uforvarende være kommet

Hej Betina

Vi bor på landet, så her er ikke ret mange i nærheden. Det er da en
mulighed, men tror ikke der er det der er galt, desværre. Men tak. Snakker
med et par naboer om det.

Mvh Melanie

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 29-06-05 20:17

> [...]

> Vi bor på landet, så her er ikke ret mange i nærheden. Det er da en
> mulighed, men tror ikke der er det der er galt, desværre. Men tak. Snakker

Hmm, nej så er det måske ikke så sandsynligt. Har I prøvet at kalde på
hende, når det er blevet mørkt? Så tør hun måske bedre komme frem, hvis
det er fordi, hun er blevet forskrækket over noget. Hun kan jo også
været kommet lidt for langt væk til at kunne finde tilbage, hvis hun er
stukket af sted i panik.

Ellers ved jeg ikke rigtigt hvad I kan gøre ud over at efterlyse hende
alle steder. Jeg synes ikke at det er så normalt, at en steriliseret
hunkat bliver væk så længe Men jeg kan jo ikke udelukke, at det kan
forekomme.

Jeg krydser alle mine fingre for at I finder hende igen i god behold

Fra : Hansen

Dato : 29-06-05 20:32

Jeg har en nabo hvis´ hunkat - der også er steriliseret, pludselig var væk.
De søgte og ledte, hængte sedler op i brugsen, satte annoncer i avisen m.m.
men katten var og blev væk. Det skal også lige understreges at de bor langt
ude på landet. Pludselig en dag, tre måneder sad katten i hestestalden og
vaskede sig, som om den aldrig havde været væk. Den havde tabt sig en smule,
men ellers var den fuldstændig som den plejer og den har ikke været på
strejftur siden. Hvor den har været - ja det ved kun katten.
Hvad der er sket din kat, er jo ikke til at vide, men jeg håber da for dig
den kommer hjem igen. Måske skulle du gå langs grøftekanterne nær din bopæl.
Skulle katten være kørt ned og nogen har lagt den i det høje græs eller på
marken, kan det være svært at se når man sidder i en bil.

M.v.h
LH

Fra : Pia Nave

Dato : 03-07-05 13:10

Hej Melanie

Har I stadig ikke set eller hørt noget til Mitzi?

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Melanie

Dato : 03-07-05 21:43

"Pia Nave" <piaKATTE@BAKKEnave.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Melanie
>
> Har I stadig ikke set eller hørt noget til Mitzi?

> [...]

Hej Pia

Nej slet ikke. Vi har gået ture og kigget og kaldt. Været ude med lygte i
mørket, og med madskålen og rasle. Hun er og bliver væk... Piv.
Tak for tanken.
Mvh Melanie