Total griner....
Fra : RC

Dato : 29-06-05 19:03

Hej NG.

Har i dag været omme hos en fra denne nyhedsgruppe.
Mine rødder var skisme heldige...der faldt godbider af og en elektrisk dims
til dem.....

Og denne elektriske dims er et hit !
Den står på gulvet, der er en snor, hvor der et lille stykke sort plys
i.....og denne snor kører rundt,rundt,rundt ,frem, tilbage og rundt...
Tilde er fuldstændig besat af den...for at sige det pænt. Hun flyver rundt i
luften efter den, slår koldbøtter, hviner af glæde, danser og knurrer meget
vredt, når det sorte plys er fanget,,,og det elektriske gør, at den trækker
det fra hende igen....
Jeg har simpelthen grinet af hende, så tårerne trillede

Oscar er jo lidt mere malig anlagt...man skal jo nødig bevæge sig mere end
højst nødvendigt....
Så han smed sig på ryggen ( hvad han jo altid gør....) for derefter at smide
poterne i luften og fange " dimsen " , når den kørte henover ham ....

Soffi....er jo en kylling..som altid....
Da jeg købte en vaskemaskine var hun overbevist, at den var kun kommet
hertil for at genere hende ! Nu er de blevet " venner " og hun kan snildt
bruge tid på at studere vasketøjet, når det kører rundt i den.
Men denne nye elektriske dims er IKKE hende.....den er jo naturligvis kun
kommet her for at irretere hende......
Så hun holder sig på 1-1½ meters sikker afstand af den......Men lur mig, om
ikke den hitter hos hende, når den har været her et par dage

Det er utroligt, hvad små ting kan skabe af glæde for dem.
Især har det været en fornøjelse at opleve Tilde på total slap line.....med
hvin og knurren

Det var lige en historie fra i dag.

Håber, at I alle nyder sommeren....

Hilsen,
Anya, Oscar ( som sveder...), Tilde ( som er gået i barndom....) og Soffi
( som er en kylling....).

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : PuntoFisken

Dato : 29-06-05 21:57

> Har i dag været omme hos en fra denne nyhedsgruppe.
> Mine rødder var skisme heldige...der faldt godbider af og en elektrisk
> dims til dem.....

*FASAG* Jeg kan lige se det for mig - har du nogen anelse om hvor man kan
købe sådan en dims? Jeg tror den vil være et hit hos min den lille "tykke"

Mvh. Trine

Fra : Lene

Dato : 30-06-05 10:39

Jeg vil osse godt vide hvor man køber sådan en!
MVH Lene, Mollie og alle de andre havnem(b)isser

Fra : RC

Dato : 30-06-05 13:12

"Lene" <noone@noone.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil osse godt vide hvor man køber sådan en!

Det kan jeg udmærket forstå
Jeg har kigget rundt på nettet, men kan ikke finde den.
Måske, hvis J. kommer på banen, at hun kan fortælle, hvor den er købt.
Hilsen,
Anya & Tilde....som stadig er helt pjattet med den elektriske dims

Fra : RC

Dato : 30-06-05 16:44

"PuntoFisken" <schou8@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> *FASAG* Jeg kan lige se det for mig - har du nogen anelse om hvor man kan
> købe sådan en dims? Jeg tror den vil være et hit hos min den lille "tykke"

Jeg har nu taget et billede af den, så I kan se den :

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 30-06-05 19:26

"RC" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> http://oscarogtilde.webbyen.dk/

Det lød som om Tilde havde rigtig meget sjov med den, men jeg tror at
Lante ville få et nervøst sammenbrud hvis jeg anbragte sådan en dims i
min stue. Dog tror jeg Doughnut og Mowgli ville kunne få meget moro ud
af den. Så er det jo lidt svært at vurdere hvad man vil, ikk´?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : RC

Dato : 30-06-05 21:12

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Det lød som om Tilde havde rigtig meget sjov med den

Hun storhygger med den.
Jeg har sat den i køkkenet, så hver gang jeg rejser mig fra et sted, kommer
Tilde drønende - for derefter at guide mig hen til køkkendøren - og den skal
åbnes

> men jeg tror at Lante ville få et nervøst sammenbrud hvis jeg anbragte
> sådan en dims i min stue.

Det er også tilfældet med Soffi
Men, da Tilde ikke er den højst " råbende " kat ( de andre to skal nok sørge
for at gøre opmærksom på dem selv, HVIS jeg skulle glemme dem... ) - har jeg
besluttet at se igennem fingrene med, at Soffi ikke kan lide den.
Tilde er total pjattet med den, og det er det, der tæller.

> Dog tror jeg Doughnut og Mowgli ville kunne få meget moro ud af den. Så
> er det jo lidt svært at vurdere hvad man vil, ikk´?

Det er jo det

/ Anya .....som nok mener, at Tilde skal få brugt sin del af budget til
batterier....

Fra : Kate

Dato : 02-07-05 10:31

> / Anya .....som nok mener, at Tilde skal få brugt sin del af
> budget til batterier....

Jeg kan anbefale genopladelige

Fra : JytteJ

Dato : 01-07-05 09:57

> *FASAG* Jeg kan lige se det for mig - har du nogen anelse om hvor man kan
> købe sådan en dims? Jeg tror den vil være et hit hos min den lille "tykke"
>

> Mvh. Trine

Den mekaniske dims er en Panicmouse ting fra www.panickmouseinc.com

VH.
JytteJ

Fra : Denise

Dato : 01-07-05 11:33

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in message

> "PuntoFisken" <schou8@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den mekaniske dims er en Panicmouse ting fra www.panickmouseinc.com
>
> VH.
> JytteJ

Tak Jytte.
Der er lige et k for meget, så her er det rigtige
http://www.panicmouseinc.com/

--
Hilsen Denise