MS Windows
briani 27239
underlige billeder i Media player
Fra : Johnny B 2000

Dato : 29-06-05 18:49

her efter weekenden er der kommet en nisse på afveje i min media player

alt dervises ser underligt ud, som om der mangler farver, hvad kan det
skyldtes og hvad kan jeg gøre ?

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Homer

Dato : 01-07-05 10:40

Hvis du har installeret de sidste nye nvidia drivere, så er det derfor.

http://www.nforcershq.com/forum/

Fra : Homer

Dato : 01-07-05 10:55

Lidt mere direkte her:
http://www.nforcershq.com/forum/viewtopic.php?t=60312

Fra : Johnny B 2000

Dato : 02-07-05 08:48

ja den gør det stadig ... det var den driver jeg havde på, hvad kan det så
være ?

Fra : Homer

Dato : 04-07-05 19:30

Ja, hvis det er de sidste 77.72 forceware drivere du har installeret så er
det dem der gør det.
Du kan evt. gå tilbage til driver med tidligere version.

Jeg har under GeForce panelet under color correction sat den til ALL på
"apply color changes to" og trykket "Restore defaults" og så skal man ikke
pille mere ved det.
Den sætter så gamma til 1.00 og hos mig bliver den der også efter reboot,
men har læst at hos nogen der går den tilbage til de der 3.xx som gør at
farverne ser skøre ud.

Man kan også bare vente til de kommer med en opdatering af dem.