Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.modellerne.dk kører igen
Fra : Gopher

Dato : 02-06-01 23:37

Efter et par dage med tekniske problemer skulle hjemmesiden gerne køre igen.
Lidt statistik siger at der er over 5000 hits om måneden, og det er jo
ganske flot for et amatør sted.

Jens

Fra : Den glade dreng

Dato : 03-06-01 21:29

Gopher <snyd@snyder.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9fbpk2$8c0$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Lidt statistik siger at der er over 5000 hits om måneden, og det er jo

den skriver

Active Server Pages fejl 'ASP 0115'

Der opstod en uventet fejl

/iisHelp/common/500-100.asp

Der opstod en fejl (trappable error C0000005) i et eksternt objekt. Scriptet kan ikke fortsætte.

Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl fejl '800a01fb'

Der er opstået en undtagelse: 'server.CreateObject'

file://global.asa, line 60

Hvad skyldes det?

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 04-06-01 00:13

ja det lader da ikke rigtig til at køre så godt for denne side. Lidt
ærgeligt, for når man nu har prøvet flere gange at blive registreret og
undertiden ikke kan komme ind på siden, så glemmer man den jo efterhånden.

Tim

Den glade dreng <per1665@grafik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fe6oc$24um$1@news.cybercity.dk...

Fra : Gopher

Dato : 04-06-01 10:56

Ja det ser stadig ud til at vores webmaster har noget at lave.
Men vi arbejder på sagen, og håber at der ikke vil ske flere uventede
nedbrud.

Jens

Fra : Hans Pedersen

Dato : 04-06-01 13:06

On Mon, 4 Jun 2001 11:56:23 +0200, "Gopher" <snyd@snyder.dk> wrote:

>Jens

Gider du ikke kigge lidt på det link, der er i min signatur? 1000 tak.

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476