poca IV
Fra : Peter D. Mortensen

Dato : 29-06-05 17:23

Hej

Er der nogen af alle de kloge her på listen der ved hvor jeg finder
oplysninger ( længde, bredde etc. ) om Poca IV ?

m.v.h.
Peter

Fra : Ole Axelsen

Dato : 29-06-05 17:31

Har du prøvet www.udkik.dk Der står der lidt om den.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Rose

Dato : 29-06-05 19:11

Hej Peter.
Jeg har tilfældigvis en Bådrevy fra 1976, hvoraf følgende fremgår:
Længde overalt: 7,75m
Dybgående: 0,90m
Bredde: 2,55m
Vægt med motor: 2500 kg.
Storsejl: 12,50 m2
Fok: 10,50 m2
Nypris i 1976: 95500,- Kr.

Hilsen Claus

Fra : Claus Vitting

Dato : 30-06-05 09:52

Hej NG,

jeg er selv den lykkelige ejer af en Poca IV.

Målene stemmer godt nok, og pudsigt nok også prisen. Jeg købte sidste år, og
betalte 95.000,- ...

Mvh.

Claus