Hundetræf i Hadsten /Hinnerup området
Fra : PC

Dato : 29-06-05 13:04

Hej alle

Vil lige høre om der er stemning for at arrangere noget hundetræf / gåtur /
hundemøde osv. i Hadsten / Hinnerup området ?
Har selv en collie Han på 5 år der elsker andre hunde (dog ikke alle hanner)

Pia

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-06-05 13:14

"PC" <almp@gratisemail.dk> writes:

> Vil lige høre om der er stemning for at arrangere noget hundetræf / gåtur /
> hundemøde osv. i Hadsten / Hinnerup området ?
> Har selv en collie Han på 5 år der elsker andre hunde (dog ikke alle hanner)

Hvis det er en dag jeg kan, så er jeg naturligvis klar, bare der ikke
er alt for meget gåen i det.

Vi kunne jo mødes i Trige, hvor der er en indhegnet hundeskov. Den er
vi i hvert fald glade for.

Mvh Trine og Siri, 1 år gammel newftæve

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 06-07-05 11:20

Hej.
Vi er også interesseret i at komme. Vi bor dog i Højbjerg, men det kan
sagtens lade sig gøre.
Vi har en snart 5 mdr. gammel amstaff. Hun er rigtig sød og kan lide stort
set ALLE.

mvh Thanh Nhi, Hieu og Cia.

Fra : Sanne

Dato : 06-07-05 13:05

> [...]
> / hundemøde osv. i Hadsten / Hinnerup området ?
> Har selv en collie Han på 5 år der elsker andre hunde (dog ikke alle

Hej Pia.

Han er vel ikke født. d. 25 Februar 2000 ??
Lidt af et tilfælde hvis han er...men man kan jo altid prøve :c)

Mvh
Sanne

Fra : PC

Dato : 06-07-05 14:33

Hej.
Nej 4 januar i randers... desværre... du har måske en collie fra 25 februar
2000 ?

pc

Fra : Sanne

Dato : 06-07-05 14:43

> Hej.
> Nej 4 januar i randers... desværre... du har måske en collie fra 25
> februar 2000 ?
>
> pc

Ja...nemlig.
Så hvis nu vi havde været vanvittig heldig...så fandt vi jo dermed en bror.

Mvh
Sanne