billigste måde at overnatte på Djurs
Fra : Thomas G

Dato : 29-06-05 11:55

Hey NG.

Min kæreste og jeg vil gerne høre om der er nogle af jer der har go'e ideer
til hvordan man overnatter billigst på Djurs. Vi regner med at skulle
overnatte 5 nætter og det billigste vi lige umiddelbart har kunnet finde er
en campingplads hvor det koster 62 per døgn per person.

Nogle ideer? Det vigste er at det er billigt.

Mvh. Thomas og Alexia

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 29-06-05 13:21

> [...]
> skulle overnatte 5 nætter og det billigste vi lige umiddelbart har
> kunnet finde er en campingplads hvor det koster 62 per døgn per
Der er en naturplads ved Stendysserne/Tustrup Oldtidsminder. Dog kun for
telt, men der er da et hus og toilet. 0 kr pr nat.

Er I på MC skal I selvfølgelig på MC Touring Camp. Men det er I jo nok ikke?
/FOCs

Fra : Thomas G

Dato : 29-06-05 16:44

> Der er en naturplads ved Stendysserne/Tustrup Oldtidsminder. Dog kun for
> telt, men der er da et hus og toilet. 0 kr pr nat.

det var lige præcis sådan noget vi ledte efter.. tak for hjælpen.. syns dog
ikke lige umiddelbart jeg kan finde yderligere informationer på nettet om
denne naturplads.. du skulle vel ikke vide hvor jeg kan finde flere
informationer?

Mvh. Thomas

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 29-06-05 17:34

Thomas G wrote:

> [...]
> syns dog ikke lige umiddelbart jeg kan finde yderligere informationer
> på nettet om denne naturplads.. du skulle vel ikke vide hvor jeg kan

Kan jeg heller ikke lige finde. Jeg ved der er en liste over disse
teltpladser. Men det er let at finde og der er bare klippet et stykke græs
ca 50 m fra et hus hvor der er info om området og et toilet. En terasse er
der osse.

Primitivt men billigt. Der kommer en del mennesker for at besøge området så
helt dødt er det ikke
FOC

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-06-05 20:30

"Freddy O. Christensen" <foc@rosenholmsxxxx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> der osse.
>
> Primitivt men billigt. Der kommer en del mennesker for at besøge området

Backk to Nature ? http://www.backtonature.dk/home/index2.htm

Mvh

Jesper

Fra : Per Rasmussen

Dato : 29-06-05 13:33

"Thomas G" <alt-mail@FJERNtunet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er
> en campingplads hvor det koster 62 per døgn per person.
>
> Nogle ideer? Det vigste er at det er billigt.

Prøv at se denne side, billigere bliver det ikke

--
Med Venlig Hilsen
Per Rasmussen

Fra : Thomas G

Dato : 29-06-05 16:35

> Prøv at se denne side, billigere bliver det ikke

hvilken side?

Mvh. Thomas

Fra : Per Rasmussen

Dato : 30-06-05 06:46

> hvilken side?
>
> Mvh. Thomas

UPS, undskyld men her er den
http://www.skovognatur.dk/Ud/Overnatning/

--
Med Venlig Hilsen
Per Rasmussen

Fra : campingplads-priser

Dato : 30-06-05 15:13

"Thomas G" <alt-mail@FJERNtunet.dk> wrote in message news:<12a6b$42c27e8c$3e3d8f54$5076@news.arrownet.dk>...
> [...]
> en campingplads hvor det koster 62 per døgn per person.
>
> Nogle ideer? Det vigste er at det er billigt.

se priser på denne side:

http://home20.inet.tele.dk/campingplads-priser/