Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon s800
Fra : Martin Franch

Dato : 02-06-01 23:24

Hej - jeg har læst gode anmeldelser af ovenstående printer. Er den
tilsvarende god ift s/h print ? Er der bedre fotoprintere på markedet ? evt
A3 printere ?
Mvh Martin Franch

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 03-06-01 01:01

Hej Martin

Jeg har selv en Epson Stylus Photo 890. Den printer rigtigt flot, 2880 dpi,
og ifølge bladet "PC privat computer"(nr 5 majudgaven) er den bedst i test.
I testen deltog Kodak, Lexmark, Canon og HP. HP fik en klar andenplads.
Prisen på Canon er for høj(ca. 4500kr), Epson ligger på mellem 1900 og 2600:
Tjek lige www.edbpriser.dk

Canon'en fik gode anmeldelser for testkvaliteten, men Canon er jo generelt
kendt for at bruge ekstremt meget blæk... Held og lykke..

Tim
Martin Franch <martin_mette@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TFdS6.473$ja6.206989589@news.mobilixnet.dk...

Fra : Lars Idar Waage

Dato : 03-06-01 10:49

Tim Lerche Sørensen <35mm@film.dk> skrev i
meldingsnyheter:9fbuo9$2lvo$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Canon'en fik gode anmeldelser for testkvaliteten, men Canon er jo generelt
> kendt for at bruge ekstremt meget blæk... Held og lykke..

I Norge ble Canon S800 kåret til best i test av FOTOGRAFI, en av grunnene
var at Canons skriver var billigst og mest økonomisk i bruk.....

larsidar