Hank Shermann
Fra : Pjensen73

Dato : 29-06-05 11:07

Hej!

Hank Shermann (nok mest kendt fra Mercyful Fate) har lavet en demo CD
med tre sange i år 2000.

CD'ens title:

Shermann Soldiers.

1. Life At Stake
2. The Exedon
3. Dream For Me

Nogen der ved, hvor jeg kan få fat i den?

Fra hans hjemmeside (http://www.hankshermann.com) kunne man på et
tidspunkt downloade nogle mp3'er
2 Fra Virus 7 og 2 fra Gutrix.
Udover dem, var der også 2 sange, som jeg ikke ved hvor kommer fra.
Sangene hedder: "Hurricane" og "Down on the blues".

Nogle der ved, hvor disse sange er fra.

Håber i kan hjælpe.

Mvh. Peter

Fra : Muddley

Dato : 30-06-05 08:15

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Udover dem, var der også 2 sange, som jeg ikke ved hvor kommer fra.
> Sangene hedder: "Hurricane" og "Down on the blues".

Hej Peter

Skriv til Hank på www.forceofevil.net
Det er ham der er deres webmaster

Fra : Pjensen73

Dato : 04-07-05 20:36

Muddley skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Peter
>
> Skriv til Hank på www.forceofevil.net
> Det er ham der er deres webmaster

Tak for hjælpen.

Jeg har kontaktet Hank Shermann og et par timer efter havde han svaret.
Hvis nogle er interesseret, så skrev han:

---------

Hey Peter....

"Shermann Soldiers" var i sin tid en worktitle for demoen.
Disse numre bliver lagt ud på HS.COM , når website åbner (ca. 14 dages
tid?)

"Hurricane" var det første demo nummer vi lavede med Virus 7 , dette
nummer kommer fra Y&T / Earthshaker album fra ca ´82.
"Down on the blues" (2001) er en indspilning jeg lavede mest "for sjov"
, uden noget egentlig mål...

Men check min website ud når den åbner , der vil være masser af mp3 guf...

Best ,
/Hank Shermann
FOE . HQ
http://www.forceofevil.net