MS Windows
briani 27239
Indexing Service
Fra : Rado

Dato : 29-06-05 10:32

Er der nogen der ved hvordan Indexing Service virker?

Jeg er ved at teste et søgeprogram, men det vil kun fungere ved hjælp
af indexing service. Der står bl.a.

"There are many third party file search utilities but they scan all
files each time you try to find a file. With AimAtFile, Indexing
Service scans files in the background as a low-priority process and
AimAtFile requests this index and returns search results. You receive
a list of files matching your query immediately."

Den eneste måde jeg kan se det kan fungere på er ved at scanne alle
filer hver gang computeren startes op, og så lægge dem i RAM, men det
er da komplet umuligt med de mængder RAM de fleste p.t. kører med?
Medmindre den altså kun scanner bestemt filer som html, txt, doc osv.
Men selv da kan det da hurtigt fylde RAMen op hos mange.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : John

Dato : 29-06-05 11:46

"Rado" skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvordan Indexing Service virker?

Lidt forklaring, og et tip:

http://www.tweakxp.com/article139784.aspx

http://www.tweakxp.com/article139487.aspx

Mvh John