Hvornår opgraderes jeg?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 29-06-05 09:27

Hej alle

Jeg har bredbånd proff 2048/512 og venter stadig på at blive opgraderet til
4096/768. Ved I hvornår TDC skulle være færdig med deres opgradering?

Jeg bor i Skagen.

Venligst

Bo

Fra : rEh

Dato : 29-06-05 09:31

har du prøvet deres kundeservice

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 29-06-05 09:44

> har du prøvet deres kundeservice

Ja, men der sker ikke en hel masse på den front. Kan ikke få et svar
desværre.

Bo

Fra : rEh

Dato : 29-06-05 09:55

det er sørme da træls.
men mener ,der var et inlæg tidligere, omkring det der ,her i ng.

Fra : Oldsmurf

Dato : 29-06-05 13:12

Jeg har også en 2048/512 hører ind under Søborg central her i Storbyen og
venter også stadigvæk ....

Jeg kontaktede kundeservice i mandags og fik at vide at alt kører
fuldautomatisk og hun ikke kunne sige noget konkret om en dato og at der var
mange andre der ikke var konverteret endnu ...

Så jeg venter ..... og ringer til dem på fredag kl 9:00

/Jens

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 29-06-05 13:37

> Så jeg venter ..... og ringer til dem på fredag kl 9:00

hehe, go ide, tror sku jeg gør det samme....9:01

Fra : Oldsmurf

Dato : 29-06-05 19:25

snip
> hehe, go ide, tror sku jeg gør det samme....9:01
snap

Thank you for waiting

Fra : Stig Johansen

Dato : 30-06-05 04:47

Oldsmurf wrote:

> [...]
> fuldautomatisk og hun ikke kunne sige noget konkret om en dato og at der
> var mange andre der ikke var konverteret endnu ...

Så er det tilsyneladende ikke geografisk*) bestemt.
Jeg hører til Herlev central, og blev opgraderet for 1-2 uger siden.
(Jeg opdagede det ved et tilfælde, da min DL pludselig var ~397KB/S)

*)Herlev ligger (lidt) længere væk fra byen end Søborg.

Stig Johansen

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 30-06-05 07:57

Nåh, TDC må åbenbart have hørt mine bønner, for jeg blev opgraderet igår.
Kanon.

Ha en go sommer.

Bo

Fra : rEh

Dato : 30-06-05 08:10

skønt.
lige over

Fra : Oldsmurf

Dato : 01-07-05 15:14

..... og jeg ringede jo som lovet i morges ... det viste sig at min ADSL var
af "Flex" typen (arbejdsgiverbetalt) og dem var man da for øvrigt ved at
konvertere til "almindelig" (og samtidig fordoble hastigheden). Og når jeg
nu ringede, ville hun da godt lige sende mig en ordrebekræftelse med en dato

Ja - så undrer man sig endnu en gang over hvorfor hende jeg talte med for en
uge siden ikke havde denne viden ....

Men pyt - nu er det vel kun spørgsmål om dage/uger

/Jens