MS Windows
briani 27239
Et spørgsmål fra en IT - neanderthaler
Fra : Søren Bergh Jensen

Dato : 29-06-05 08:12

Hej Gruppen

Når jeg søger på "nettet" f.eks med Google, så husker den alle tidligere
søgninger. Det er meget praktisk hvis man skal finde en tidligere søgning,
men den husker også mine fejlindtasninger, stavefejl o.s.v. Derfor vil jeg
gerne have rense for alle tidligere søgninger, men hvordan gør jeg det?

Jeg bruger Windows XP Home Eddition.

Jeg håber at der en en der kan hjælpe mig. På forhånd tak.

M.v.h.
Søren

Fra : LVL

Dato : 29-06-05 12:09

"Søren Bergh Jensen" <soren.bergh@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg bruger Windows XP Home Eddition.
>
> Jeg håber at der en en der kan hjælpe mig. På forhånd tak.

Det er en funktion i Internet Explorer som husker alt hvad man taster ind i
diverse formularer, som de hedder. For at rense skal du gå op i
Funktioner -> Internetindstillinger... -> Indhold -> Autofuldførelse... ->
Ryd formularer.

Fra : Søren Bergh Jensen

Dato : 29-06-05 12:32

Hej