Hvilken Hundemad??
Fra : Thomas

Dato : 29-06-05 06:23

Vi plejer at bruge "Hill's - Science Plan" fra dyrlægerne, og den fodre er
vi ellers glad for, men vi er begyndt at synes at prisen er lidt
hamper.......over 500 kr for 15 kg.

Så vi søger en lige så god fodre, men gerne til den halve pris.
Så hvad kan i anbefale og hvorfor??

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : jopa

Dato : 29-06-05 09:27

Thomas skriblede bla:

http://www.henne-pet-food.dk/

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Thomas

Dato : 29-06-05 10:53

"jopa" <john@zora.invalid> skrev i en meddelelse
> Thomas skriblede bla:

> http://www.henne-pet-food.dk/

Har du noger ærfaring med dette fodre??

Fra : jopa

Dato : 29-06-05 14:27

Thomas skriblede bla:

> Har du noger ærfaring med dette fodre??

Ja da bruger det selv og mange andre jeg kender.
Baseret på laks, og de skal såmænd ikke have så meget af det.

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Thomas

Dato : 29-06-05 15:08

> Ja da bruger det selv og mange andre jeg kender.
> Baseret på laks, og de skal såmænd ikke have så meget af det.
>
> --

Jeg tror jeg vil prøve det....det lyder nemlig godt
1000 tak for hjælpen

Fra : Is

Dato : 29-06-05 18:54

"jopa" <john@zora.invalid> skrev i en meddelelse news:42c2a1b6$0$18641$14726298@news.sunsite.dk...
> Thomas skriblede bla:

> Ja da bruger det selv

hvordan smager det ?

Erik Isager

Fra : jopa

Dato : 29-06-05 20:45

Is skriblede bla:

> hvordan smager det ?

af helvede til

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-06-05 09:53

"Thomas" <Ingen-mail@her> wrote in message
> [...]
> hamper.......over 500 kr for 15 kg.
>
> Så vi søger en lige så god fodre, men gerne til den halve pris.

Ikke til den halve pris, men 15 kg for 399,-

> Så hvad kan i anbefale og hvorfor??

Purina Pro-Plan.

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 29-06-05 10:01

Hej Thomas

Vi bruger Olivers til vores 16 mdr gamle Golden Retriever, og vi har ikke
noget at udsætte på det. Det koster 365kr pr 15kg, men hvis man køber 4
sække eller derover får man 15% rabat, så er vi nede i ca 310 kr pr sæk. Og
vi har ikke noget problem med at få brugt 4 sække Det er stadig dyrer
end mange andre mærker, men vi er godt tilfreds og det ser han også ud til
at være.....

Thomas Mikkelsen

Fra : Pwh

Dato : 29-06-05 10:02

> Så vi søger en lige så god fodre, men gerne til den halve pris.
> Så hvad kan i anbefale og hvorfor??
>

> Med venlig hilsen
> Thomas

Prøv at chekke tråden "Hundefoder på nettet" fra 15-6

/Jens der køber http://www.olivers.dk/Default.htm

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 29-06-05 10:23

"Thomas" <Ingen-mail@her> skrev i en meddelelse
> [...]
> hamper.......over 500 kr for 15 kg.
>
> Så vi søger en lige så god fodre, men gerne til den halve pris.

A-Z har Dyrlægens hundefoder, 30 kg tror jeg det var, for Kr 200,-
Hvor godt det så er, kan jeg ikke udtale mig om, men det er i hvert fald
billigt.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-06-05 22:41

"Thomas" <Ingen-mail@her> skrev i en meddelelse

> Så vi søger en lige så god fodre, men gerne til den halve pris.
> Så hvad kan i anbefale og hvorfor??

Hej Thomas

Vi har altid brugt foderet fra Olivers,og har været YDERST tilfred med det,
både fordi det er billigt, det bliver bragt direkte til døren, og hunden kan
lide det. Desværre er der nu opstået det at Nicki åbenbart ikke rigtig kan
tåle det i sin lidt sarte mave, for hver gang vi bruger det begynder han at
kaste op efter lidt tid. sa vi er røget på Hill's diæt. Men selvom Nicki
ikke lige kan tåle det kan jeg godt anbefale det alligevel

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 23:09

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse

> Vi har altid brugt foderet fra Olivers,og har været YDERST tilfred med
det,
> både fordi det er billigt, det bliver bragt direkte til døren,

Hmm, det bringes normalt helt til døren. Vores åbenbart dovne fragtmand gad
ikke og køre helt herud, hvor kragerne vender, så han smed det på vores
grusvej 400 meter fra vores hus. Havde ellers skrevet, at de kunne sætte det
i vores udhus.

Ellers er det et godt foder og et plus for mig er, at de har foder til både
hund + kat, dyrene kan lide det og man kan bestille + betale online.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-06-05 18:06

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke og køre helt herud, hvor kragerne vender, så han smed det på vores
> grusvej 400 meter fra vores hus. Havde ellers skrevet, at de kunne sætte

Er det muligt at køre helt op til jeres hus? for i så fald ville jeg da
ringe/skrive til dem og fortælle at det ikke bliver leveret "ordenligt". Jeg
kender ham der har firmaet, og jeg er ret sikker på det ikke er i hans ånd
hvis ikke kunderne er tilfredse .

Vi har altid fået det leveret helt op på 5 sal

> Ellers er det et godt foder og et plus for mig er, at de har foder til
> både
> hund + kat, dyrene kan lide det og man kan bestille + betale online.

Er også rigtig ked af at vi ikke kan fodre Nicki med det mere, men det
nytter jo ikke noget hvis han bliver dårlig hver gang

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 18:48

> [...]

Jeg
> kender ham der har firmaet, og jeg er ret sikker på det ikke er i hans ånd

Ja, ja, man kan sagtens køre helt hen til vores hus. Der er godt nok 1½ km.
med grusvej herud, hvor fragtmanden åbenbart synes, at de sidste 400 meter
ikke var værd at køre.
Jeg afventer lige og ser, hvad der sker ved næste bestilling inden jeg
brokker mig.

> Er også rigtig ked af at vi ikke kan fodre Nicki med det mere, men det
> nytter jo ikke noget hvis han bliver dårlig hver gang

Nej, det dur ikke. Det er ærgeligt, at Nicki har en sart mave.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri