backup af telefoninhold
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-06-05 23:09

Hejsa

Nogen der ved hvilket program man kan bruge til at lave backup af
instillinger, billeder, kontakter, ringetoner osv? på en Sony Ericsson Z800i
telefon...

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-06-05 05:47

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:42c1ca83$0$18650$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Nogen der ved hvilket program man kan bruge til at lave backup af
> instillinger, billeder, kontakter, ringetoner osv? på en Sony Ericsson
> Z800i telefon...

Prøve Float's Mobile Agent - den har virket for mig op gennem T39, T68i og
nu T630 - så mon ikke den osse "æder" din ?
Se http://fma.sourceforge.net/ for mere - freeware, forresten

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Thomas Johansen

Dato : 29-06-05 13:14

> Prøve Float's Mobile Agent - den har virket for mig op gennem T39, T68i og
> nu T630 - så mon ikke den osse "æder" din ?
> Se http://fma.sourceforge.net/ for mere - freeware, forresten

Kanon program... Virker også med en S700i...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-06-05 15:48

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> wrote in message

> Prøve Float's Mobile Agent - den har virket for mig op gennem T39, T68i og
> nu T630 - så mon ikke den osse "æder" din ?
> Se http://fma.sourceforge.net/ for mere - freeware, forresten

ok tak, har dog prøvet programmet før.. men ikke med held for computeren
rebootede når den prøvede at connecte til mobilen.. Men har fået forbindelse
nu, og kan se alt på computeren... Men synes ikke jeg kan finde sådan en
total restore funktion eller backup. Kun standart backup af kontakter og
kalender.

Nogen som kan hjælpe? på forhånd tak