Hvor synes I det er spændende at dyrke sex~
Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-06-05 23:08

Kære NG'ere,

Og hvor foretrækker I at dyrke sex?

Personligt synes jeg at en seng er et helt vildt spændende og godt sted -
særligt fordi jeg selv kun har haft en rigtig seng i ca. de 10 ud af mine 35
år

Så, mit foretrukne sted er klart en seng. Der kan man også bedre udfolde
sig. Det er ikke fordi der er noget galt med gulvet, sofaen, sovesofaen,
køkkenbordet, badeværelset mv. - men det bliver hurtigt hårdt og
ukomfortabelt *hehe*

mange hilsner

PS.: Man kan godt sove i et par år i en 3-personers lædersofa - jeg siger
ikke, at det er komfortabelt, men det kan lade sig gøre *G*. Man kan også
sove på en skumgummimadras på gulvet i et par år, jeg siger heller ikke, at
det er komfortabelt, men det kan lade sig gøre - man kan tilmed sove på en
madras på altanen, og ellers på diverse sovesofaer af svingende (jævnt
dårlig) kvalitet. Hvis nogen husker Puk, eller hun selv læser med stadig, så
er sovesofaen fra din mormor stadig i brug (tusinde, tusinde tak for den!),
og man kan nu mærke hver eneste fjeder individuelt *GG*. Ergo er en seng
bare den vildeste luksus-oplevelse, men at jeg får ondt i ryggen af al den
komfort (og ikke af hverken sovesofaer, sofaer, skumgummimadrasser, gulve
osv.), det snakker vi ikke om

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-06-05 23:57

Hej Nusle
"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG'ere,
>
> Og hvor foretrækker I at dyrke sex?

Jeg foretrækker det lige som du i en seng.
Men det er spændende at gøre i det fri f.eks. i en skov, når lysten melder
sig og det gør den jo let på denne årstid.

Stranden har jeg det lidt ambivalent med. Der er sgu for meget sand.

Som purung teenager skete det jo på de vildeste steder lige fra i en stald
til i biler m.m.

Mvh. Brian

Fra : Helle

Dato : 29-06-05 00:36

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG'ere,
>
> Og hvor foretrækker I at dyrke sex?

Jeg synes at sengen er det mest praktiske sted men absolut også en vis
dræber for min lyst til sex. Som oftest klarer vi det i sengen, kæresten og
jeg, når vi er gået i seng, men det er virkelig ikke noget der hidser mig
vildt op - altså at gøre det i sengen. Så hellere i det fri - dét er for
spændende men selvfølgelig kan det jo blive ligeså kedeligt som sengen
hvis man gør det for tit

Så, for mit vedkommende, er det vigtigt at gøre det lidt forskellige steder
og ikke altid i sengen.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 29-06-05 01:05

> [...]
35
> år
>
> Så, mit foretrukne sted er klart en seng. Der kan man også bedre udfolde

Netop, og det skal helst være min egen seng det foregår i.
I soveværelset har jeg indrettet mig med spejle, så ligemeget hvordan man
vender og drejer sig, så kan man følge med i hvad der foregår.
Det føles som at se to fremmede elske i en pornofilm, bare med den forskel,
at her er man selv med.
Det bedste ved det hele er at det tænder kvinden lige så meget som det
tænder mig.
Ellers kan jeg dyrke sex hvor som helst, og gør det af og til, når det skal
være her og nu, jeg trænger til at få taget trykket.
Jeg tror en del kvinder nyder at blive taget, i en opgang,en baggård eller
hvor som helst, bare det er spændende.
Jeg nyder det lige så meget, - det er forbudt område - mon der kommer
nogen - derfor bliver det altid et vildt og hurtigt knald.
At kvinden ikke når at få orgasme siger sig selv, men så må hun have det
tilgode til en anden gang : o )))

Boni

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-06-05 02:50

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
> [...]
> sig. Det er ikke fordi der er noget galt med gulvet, sofaen, sovesofaen,
> køkkenbordet, badeværelset mv. - men det bliver hurtigt hårdt og

Hej Nusleri.

Jeg foretrækker så absolut sengen.
Jeg kan bare ikke i naturen, jeg er sgu for nervøs for at blive opdaget.
Køkkenet er helvedes upraktisk, badeværelset kan man skvatte i og slå sig
halvt fordærvet, gangen - ikke plads nok, stuen - joh okay, men en god bred
dobbeltseng er og bliver nu det allerbedste.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Anita

Dato : 29-06-05 20:19

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> i og slå sig halvt fordærvet, gangen - ikke plads nok, stuen - joh
> okay, men en god bred dobbeltseng er og bliver nu det allerbedste.

Enig.

Her døjer vi lidt med at udføre akten stående og i andre spændende
positioner, hvor en højdeforskel på ca. 30 cm. besværliggør det hele en del

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 01-07-05 12:50

In article <pkCwe.57549$Fe7.189542@news000.worldonline.dk>,
anitaoestX@Xgmail.com says...

> Enig.
>
> Her døjer vi lidt med at udføre akten stående og i andre spændende
> positioner, hvor en højdeforskel på ca. 30 cm. besværliggør det hele en del

Trappestige! *g*

Fra : tina

Dato : 29-06-05 07:44

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG'ere,
>
> Og hvor foretrækker I at dyrke sex?

Naturen er da spændende, specielt på en øde strand (der bare så pokkers
langt imellem dem *G*)
Men ellers kan stuegulvet med dynerne lagt ud også være et godt alternativ.
spa badet (hvis man ellers havde et hehe)
Ellers er sengen jo også en udemærket løsning, det gør bare så pokkers ondt
når man får fjedrene fra madressen op i knæerne

Tina

Fra : Paul

Dato : 29-06-05 15:44

> [...]
> sig. Det er ikke fordi der er noget galt med gulvet, sofaen, sovesofaen,
> køkkenbordet, badeværelset mv. - men det bliver hurtigt hårdt og

En seng er ikke et dårligt valg. :)

En hård lædersofa er nu ikke værst når man(d) vil stå på to ben
under akten.
Kan godt tænke mig at prøve det i en af de kølige danske løvskove.

M.v.h.

Paul

Fra : ThomasB

Dato : 29-06-05 16:29

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Og hvor foretrækker I at dyrke sex?

Det kommer jo lidt an på hvilken type sex..

Oralsex er bedst hvor-som-helst..

Til "almindelig" sex er sengen nok bedst, bortset fra at sengetøjet bliver
nusset

Om sommeren er haven et godt bud, og det er lidt spændende om der kommer
nogen (udover os).

Stranden er da meget romantisk, meeeeen alt det sand og alle de mennesker

Skoven.. joe... Det er da også meget hyggeligt.

Sengen er nok at foretrække til hverdagssex, hvor komforten er vigtig..

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-06-05 17:37

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

Kære NG'ere,

Update!

Følgende steder er blevet nævnt:

1. Sengen
2. Skoven
3. Stranden
4. Stalden
5. Bilen
6. "I det fri"
7. Opgang
8. Baggården
9. Køkkenet
10. Badeværelset
11. Entreen
12. Stuen
13. Haven

Hvis jeg har forstået indlæggene korrekt - så er top 3 således:

1. Sengen (med 4 stemmer - 5 stemmer, hvis vi inkluderer min stemme)
2. Stranden (med 2 stemmer)
3. "I det fri" (med 1 stemme)

"I det fri" dækker jo også mange af ovennævnte, inkl. stranden - så det er
måske nok en lidt for "løs" betegnelse.

Jeg synes at en have lyder helt genialt. Det er ens egen, man kan med nogen
ret forvente at forblive uforstyrret. Jeg kommer bare til at tænke på
bemærkningerne jeg engang fik fra underboens knægt, efter at have dyrket sex
på altanen - lad mig sige det på denne måde, nogle gange nyder jeg også
sex'en _højlydt_ *rødme, rødme*

Mon højlydt sex i haven kan få ejendomsværdien på de nærliggende huse til at
falde? For så vil jeg da gerne dyrke sex i min venindes have, så jeg kan
købe nabogrunden, når prisen er presset nok *fniis*

mange hilsner

Fra : Paul

Dato : 29-06-05 18:11

> [...]
> dyrket sex på altanen - lad mig sige det på denne måde, nogle gange nyder
> jeg også sex'en _højlydt_ *rødme, rødme*

Det minder mig om engang konen og jeg overnattede på hotel i en europæisk
hovedstad.
Hotelværelserne var tidligere store rum, som var delt i to med rimelig tynde
vægge for at fordoble antallet af værelser.
Det var muligt at høre alt som foregik i "makkerværelset", og kvinden var en
"screamer" af middelsvær kaliber - dvs. der blev stønnet højlydt med på alt,
og stønneriet skiftede med den stilling de nu afprøvede. Afslutningsvist kom
manden med på stønneriet, og det var ham som stønnede højest under orgasmen.

De to var iøvrigt kolleger, da jeg havde overhørt deres samtaler på vejen
dertil i bussen, han var måske en 10-15 år ældre end hende ifølge udseendet.
Næste morgen var hun temmelig flov over situationen da vi kom ned til
morgenbuffeten mens han lod som ingenting var sket.

Min kone hører ikke særlig meget når hun først er faldet i søvn - og jeg nød
forestillingen og lod som ingenting næste morgen - hilste dog venligt.

> Mon højlydt sex i haven kan få ejendomsværdien på de nærliggende huse til
> at falde? For så vil jeg da gerne dyrke sex i min venindes have, så jeg
> kan købe nabogrunden, når prisen er presset nok *fniis*

*LOL*

M.v.h.

Paul

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-06-05 19:09

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Min kone hører ikke særlig meget når hun først er faldet i søvn - og jeg
> nød forestillingen og lod som ingenting næste morgen - hilste dog venligt.

Jeg tror bare, at jeg ville blive SÅÅÅ irriteret (over at det ikke var mig
).

mange hilsner

Fra : Anita

Dato : 29-06-05 20:03

Paul wrote:

> og kvinden
> var en "screamer" af middelsvær kaliber - dvs. der blev stønnet
> højlydt med på alt, og stønneriet skiftede med den stilling de nu
> afprøvede.

Sådan en ovenbo har vi haft. Til tider vældigt underholdende til andre tider
ret belastende

Venligst Anita

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-06-05 22:35

Hej

> Sådan en ovenbo har vi haft. Til tider vældigt underholdende til andre
> tider ret belastende

Uha - Kender det. Vi havde en nabo, da vi i sin tid boede på første.
For satan hun kunne skrige igennem!!!

En aften, jeg kom sent hjem og stille og roligt, i mine egne tanker listede
op ad trapperne lød der pludselig et orgasme-hyl af de helt større. Er I så
færdige jeg fik godt nok et shok. Fuck mit hjerte sprang sgu et par slag
over der!
Hun skreg og hylede 10 sekunder mere, men det var bare så afsindigt højt og
lød nærmest som om hun blev taget bagfra med hovedet ud af brevsprækken.

Blot lige et af de mere skumle minder fra kassen.

Mvh. Brian

Fra : Bo Nielsen

Dato : 29-06-05 22:52

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> lød nærmest som om hun blev taget bagfra med hovedet ud af brevsprækken.

> Blot lige et af de mere skumle minder fra kassen.

Det har sikkert været en af de liderlige tøser, jeg har haft under
behandling. : o ))))))

Boni

Fra : PerX ...

Dato : 01-07-05 12:53

In article <42c2ce15$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...
> 1. Sengen (med 4 stemmer - 5 stemmer, hvis vi inkluderer min stemme)

I sengen med stemmer... det lyder sgu spooky *g*

Fra : Johan

Dato : 02-07-05 11:56

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
*snip*

> Hvis jeg har forstået indlæggene korrekt - så er top 3 således:
>
> 1. Sengen (med 4 stemmer - 5 stemmer, hvis vi inkluderer min stemme)
> 2. Stranden (med 2 stemmer)
> 3. "I det fri" (med 1 stemme)

Så vil jeg komme med min egen personlige top 3:

Nummer 3 - Ko-mark: Ikke så komfortabel som man skulle tro... Og hvad sker
der hvis køerne opdager en?

Nummer 2 - Baggård (om natten): Spændende, i 'værste' fald kunne et halvt
hundrede mennesker kigge med.

Nummer 1 - Toilet i bumletog: Ikke så komfortabelt, men sikke et spejl.
Togets stigende og faldende tempo gør, at man til tider skal gøre det helt
stille, og andre gange kan larme rigtig meget. Spændende. Uanset hvor stille
man har været, så er man alligevel busted når de andre passagerer ser, at
man kommer ud sammen.

Johan

Fra : Krumme

Dato : 29-06-05 21:46

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG'ere,
>
> Og hvor foretrækker I at dyrke sex?

Ovenpå dig måske

Hygge

Krumme

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-06-05 21:59

"Krumme" <kkolsenFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ovenpå dig måske

Mmmmm....

> Hygge

Det kunne det helt sikkert kategoriseres som *S*

mange hilsner

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 29-06-05 22:00

> Ovenpå dig måske

Hov hov - det sku jeg lige til at sige

Vh M

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-06-05 10:33

[nusle nuslesen | Wed, 29 Jun 2005 00:08:28 +0200]

>Og hvor foretrækker I at dyrke sex?

Overalt :)

Jeg har prøvet næsten alle mulige steder, men må indrømme at når sex også
skal være hyggeligt, er en gigantisk dobbeltseng at foretrække

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-06-05 12:18

On Wed, 29 Jun 2005 00:08:28 +0200, "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com>
wrote:

>Kære NG'ere,
>
>Og hvor foretrækker I at dyrke sex?

Tja har kun gjort det i en seng, på et bord, i badet og på mine venneres
sofa mens at de sov i rummet ved siden af indtil videre. Og på grund af
min egen stupiditet er jeg gået glip af turen i bilen og så turen på et
toilet :(

Men jeg synes da sengen er ok som et alternativ. Men kunne sq godt tænke
mig at prøve at dyrke alle mulige andre sjove steder, bare for at prøve
det. Men det med at finde en pige der har de samme lyster er så lige
det.
Flemming Jacobsen

Fra : tina

Dato : 01-07-05 09:30

> [...]
> sofa mens at de sov i rummet ved siden af indtil videre. Og på grund af
> min egen stupiditet er jeg gået glip af turen i bilen og så turen på et

Tro mig bilen er ikke særlig velegnet, man ligger af h til, og der er for
lidt plads. Med mindre man bruger kølerhjelmen, men det nok kun effektivt i
sommermånederne, forøvrigt har forsæderne det med at blive skæve *Griner*

Et offentligt toilet er heller ikke noget at prale med, ikke spor
komfortabelt og ikke nogen speciel god oplevelse. Ens eget badeværelse er en
hel anden snak

Tina

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-07-05 09:32

"tina" <tije@tdcspace.dk> wrote in message

> [...]
>
> Et offentligt toilet er heller ikke noget at prale med, ikke spor
> komfortabelt og ikke nogen speciel god oplevelse. Ens eget badeværelse er

En bil duer ad helvede til, til sex - ingen plads, selv om den kan være nok
så rummelig, man kommer i karambolage med hvad som helst, og så er det
varmt! *G*
Joh måske hvis det foregår hen over kølerhjelmen, men det har også sine
ulemper.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-07-05 13:45

On Fri, 1 Jul 2005 10:32:16 +0200, "Aragorn Elessar"
<aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote:

> [...]
>varmt! *G*
>Joh måske hvis det foregår hen over kølerhjelmen, men det har også sine

Eller i lastrummet hvis at det er en varevogn :P
Flemming Jacobsen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-07-05 17:27

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote in message
> On Fri, 1 Jul 2005 10:32:16 +0200, "Aragorn Elessar"
> <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote:
-klip-

> Eller i lastrummet hvis at det er en varevogn :P
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen

Så er det sgu mere behageligt hen tværs over over en parkeret mc! *gnæk*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-07-05 13:46

On Fri, 1 Jul 2005 10:29:39 +0200, "tina" <tije@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>
>Et offentligt toilet er heller ikke noget at prale med, ikke spor
>komfortabelt og ikke nogen speciel god oplevelse. Ens eget badeværelse er en

;)

Men det var så også kun nogle foreslag, hvis at det endelig skulle komme
til det stykke med en pige så er jeg sq frisk på mere eller mindre det
hele.
Flemming Jacobsen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-07-05 12:08

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

Kære NG'ere,

Sikke mange svar.

Jeg gider ikke tælle op igen - I har vel også selv læst med

Sommervarmen har sat ind, jeg bliver "varm" og tænker på helt andre ting,
end optællinger. Fyrene smider jo rask væk den ene beklædningsdel efter den
anden - de har forstået det HELT rigtigt!

mange hilsner

Fra : andropov

Dato : 02-07-05 13:15

On Sat, 2 Jul 2005 13:07:37 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Sommervarmen har sat ind, jeg bliver "varm" og tænker på helt andre ting,
>end optællinger. Fyrene smider jo rask væk den ene beklædningsdel efter den
>anden - de har forstået det HELT rigtigt!

Det vil sige så er de ikke blottere :)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-07-05 14:53

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det vil sige så er de ikke blottere :)

Kun hvis de er grimme

mange hilsner

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 04-07-05 21:57

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG'ere,
>
> Og hvor foretrækker I at dyrke sex?

Ved stranden i klitterne - men allerbedst i strandkanten, hvis vi altså kan
få lov

Fra : Henning

Dato : 05-07-05 10:45

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Kære NG'ere,
>
> Og hvor foretrækker I at dyrke sex?

Hvor som helst jeg kan komme til det *SMIL*

MVH
Henning