Ingen højreklik på MSN med Mozilla
Fra : Carl Drud

Dato : 28-06-05 22:20

http://htmlfixit.com/?p=727

"Microsoft blocks right clicking on MSN for Mozilla browsers."

Carl

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 28-06-05 23:32

On 28-06-2005 23:20 Carl Drud wrote:
> "Microsoft blocks right clicking on MSN for Mozilla browsers."

Vildt...! Godt man bare kan holde Shift eller Ctrl nede og venstreklikke

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 28-06-05 23:43

Carl Drud wrote:
> http://htmlfixit.com/?p=727
>
> "Microsoft blocks right clicking on MSN for Mozilla browsers."

Ingen problemer her med at højreklikke (benytter firefix 1.0.3)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-06-05 07:37

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Ingen problemer her med at højreklikke (benytter firefix 1.0.3)
>
> --
> MVH.
> N_B_DK
> Email adressen er gyldig.

Heller ikke her. Bruger MF 1.0.4.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-06-05 09:07

Aragorn Elessar skrev:

> Heller ikke her. Bruger MF 1.0.4.

Har du (og N_B_DK) testet på msn.com eller på msn.dk?

Scriptet bruges ikke på den danske udgave af msn.

Jeg har lige testet med FF 1.0.4, og får blokeret højreklik (rettere
højreklik = venstreklik) på msn.com. Hvis jeg spoofer browseren som IE
virker højreklik normalt.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : N_B_DK

Dato : 30-06-05 17:55

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Har du (og N_B_DK) testet på msn.com eller på msn.dk?

msn.com

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-07-05 12:10

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Jeg har lige testet med FF 1.0.4, og får blokeret højreklik (rettere
> højreklik = venstreklik) på msn.com. Hvis jeg spoofer browseren som IE

Hej Jens.

Jeg har ingen problemer med at højreklikke på MSN.com her.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-07-05 12:16

Aragorn Elessar wrote:

> Jeg har ingen problemer med at højreklikke på MSN.com her.

Har du prøvet at højreklikke på et tekst- eller billedlink og f.eks.
vælge: Copy link location ?

Det kan man nemlig ikke, men på almindelig tekst og billeder uden link
virker højreklik fint nok.

--
Benny Nissen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-07-05 12:19

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> wrote in message

> [...]
> vælge: Copy link location ?
>
> Det kan man nemlig ikke, men på almindelig tekst og billeder uden link

Hm, det virker ellers fint her:
Http://www.bmwmc.dk/rightclick.jpg

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-07-05 12:28

Aragorn Elessar wrote:

> Hm, det virker ellers fint her:
> Http://www.bmwmc.dk/rightclick.jpg

Underligt. Da tråden blev oprettet virkede det ikke i min firefox, men
det gør det nu. Måske har de ændret lidt i koden

--
Benny Nissen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-07-05 12:30

> Underligt. Da tråden blev oprettet virkede det ikke i min firefox, men
> det gør det nu. Måske har de ændret lidt i koden
>

> --
> Benny Nissen

Ikke umuligt.
Men hvad pokker skulle man egentlig kopiere fra MSN?
Der er jo ikke noget spændende der.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-07-05 12:36

Aragorn Elessar wrote:

> Ikke umuligt.
> Men hvad pokker skulle man egentlig kopiere fra MSN?
> Der er jo ikke noget spændende der.

Netop. Som jeg også skrev d. 29.06:
"Ja og ...
Siden indeholder intet, man ikke kan finde andre steder eller undvære,
så hvorfor overhovedet besøge msn.com ? "

--
Benny Nissen

Fra : Benny Nissen

Dato : 29-06-05 10:52

Fra : Carl Drud

Dato : 29-06-05 18:39

Benny Nissen wrote:

> Siden indeholder intet, man ikke kan finde andre steder eller undvære,

Korrekt.

Det viser sig at problemet skyldes muligvis en bug i FF 1.0.4.

http://htmlfixit.com/?p=727#comment-272

http://spaces.msn.com/members/siteexperts/Blog/cns!1pNcL8JwTfkkjv4gg6LkVCpw!1089.entry

Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 04-07-05 17:03

Benny Nissen wrote:

> Underligt. Da tråden blev oprettet virkede det ikke i min firefox, men
> det gør det nu. Måske har de ændret lidt i koden

http://spaces.msn.com/members/siteexperts/Blog/cns!1pNcL8JwTfkkjv4gg6LkVCpw!1089.entry

"Msn.com deployed a work-around for this issue this (Wednesday, 6/29)
afternoon. Right-clickers rejoice."

Carl