MS Windows
briani 27239
Flere clipboards?
Fra : Peter

Dato : 28-06-05 20:31

Hej

Jeg har brug for flere end et clipboard.
Jeg ønsker et simpelt og helst gratis program, hvor jeg enten:
1) Via CTRL-C pusher en stak med kopierede ting a la Reverse Polish Notation
2) <KEY COMBO> <F1-F12> kopierer indhold

Nogen der kender nogle programmer der kan dette?

Hilsen
Peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-06-05 20:45

Den 28-06-05 21.30 skrev Peter følgende:

> Jeg har brug for flere end et clipboard.

Tag et kig på Flashpaste. Lidt dansk tekst og billeder her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-flashpaste.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : Peter

Dato : 28-06-05 20:54

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> Tag et kig på Flashpaste. Lidt dansk tekst og billeder her:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-flashpaste.html

Det ser ud som om den kun har prædefinerede tekster og altså ikke kan
modtage nye dynamisk, når jeg arbejder via en enkelt tastekombination?

Hilsen
Peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-06-05 21:47

Den 28-06-05 21.54 skrev Peter følgende:

> Det ser ud som om den kun har prædefinerede tekster og altså ikke kan
> modtage nye dynamisk, når jeg arbejder via en enkelt tastekombination?

Korrekt - jeg troede, det var, hvad du mente i dit punkt 2.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : Peter

Dato : 28-06-05 22:35

> Korrekt - jeg troede, det var, hvad du mente i dit punkt 2.

Jeg kan godt se det var ringe formuleret

Det jeg mente var at man med f.eks. CTRL-ALT-F1 kopierede det markerede til
F1 og at man med CTRL-SHIFT-F1 indsatte det, der var lagret på F1's plads.

Hilsen
Peter

Fra : H.M.

Dato : 28-06-05 21:01

hej kim
det er et godt link, jeg tror, at selv jeg kan finde ud af dette, som jeg så
tit har manglet.
venligst
hanne

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-06-05 08:06

"Peter" <sdf@sfsf.sdf> skrev

> [...]
Notation
> 2) <KEY COMBO> <F1-F12> kopierer indhold
>
> Nogen der kender nogle programmer der kan dette?

http://tucows.cybercity.dk

Der er indtil flere af den slags programmer. Jeg har selv brugt et i længere
tid, men har naturligvis glemt navnet i skrivende stund.

Claus