Ruffwear i DK.
Fra : Clas Lau

Dato : 28-06-05 16:50

Hejsa NG.

Er der steder i DK som forhandler Ruffwear - altså et sted som har butik så
man kan stå med tingene i hånden og på den måde se om produktet er noget og
hvilken størrelse man skal bruge?

Gerne i nordjylland... :)

Mvh

-Clas-

Fra : MGA

Dato : 28-06-05 16:57

"Clas Lau" <clasNOSPAM@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så man kan stå med tingene i hånden og på den måde se om produktet er
> noget og hvilken størrelse man skal bruge?

Huh? Hvad? En butik der ikke er på nettet? Det forstår jeg ikke - findes de?
*grin* Den var så oplagt - MÅTTE lige gribe chancen

Jeg kender desværre ikke nogen, og jeg kunne heller ikke finde nogen på
google. Prøv at finde Ruffwears importør og spørge dem?

Held og lykke

Mette

Fra : Clas Lau

Dato : 28-06-05 22:43

Ja, det er utroligt - men jeg har hørt at de findes.... :O

Generelt har jeg ingen problemer med at købe via nettet, men da jeg
overvejer at købe en taske til over 1000,- skal det gerne være den rigtige
førstegang...

-Clas-

Fra : MGA

Dato : 29-06-05 06:39

> [...]
>
> Generelt har jeg ingen problemer med at købe via nettet, men da jeg
> overvejer at købe en taske til over 1000,- skal det gerne være den rigtige

Hej Clas

Du kan måske finde en internetforhandler, som har en stående du må køre ud
og se på?

Mette

Fra : Simon

Dato : 29-06-05 10:25

"Clas Lau" <clasNOSPAM@sleepmonsters.dk> wrote in message
> [...]
> så man kan stå med tingene i hånden og på den måde se om produktet er
> noget og hvilken størrelse man skal bruge?

Hej Clas

Hundens Netbutik - www.hnb.dk - forhandler Ruffwear i DK. Du kan enten
tjekke på siden, hvilke stævner eller udstillinger de har en stand på og så
få hende til at tage det pågældende produkt med - ellers er der jo altid
returret på ting, købt på nettet, så køb tasken, prøv den og så kan du jo
sende den tilbage, hvis den ikke passer.

Har selv et ret bredt udvalg af Ruffwears produkter - og de findes
simpelthen ikke bedre! Sjældent har jeg haft hundeudstyr, der fungerer, ser
godt ud og rent faktisk holder i brug, men det gør Ruffwear.

-Trine

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 29-06-05 10:40

> [...]
>
> Er der steder i DK som forhandler Ruffwear - altså et sted som har butik

> man kan stå med tingene i hånden og på den måde se om produktet er noget

Jeg er ikke helt sikkert, om jeg husker rigtigt, men mener at have set
navnet i Almas. Men det kunne du jo undersøge. Lige umiddelbart, kan jeg
huske, de har afdelinger i Aalborg & Brønderslev, og mener også de er i
Hjørring & Frederikshavn. Lad dig ikke forvirre, for det er jo mest makiner
og værktøj til landbruget de handler med, men også til jagt og sport, og de
sælger gerne til private.

M.V.H.....Benny..

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 29-06-05 15:58

"Benny Mortensen 9700" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
makiner
> og værktøj til landbruget de handler med, men også til jagt og sport, og

Lille rettelse...

De har afdelinger i Aalborg, Brønderslev & Hadsund.

M.V.H.....Benny..