BF2 - Rank server
Fra : Erik

Dato : 28-06-05 13:23

Hejsa

Hvilke BF2 server er gode rank server? Dem jeg har prøvet endtil nu glemmer
ens score Er der nogle danske?

På forhånd tak
Erik

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 29-06-05 06:02

Erik wrote:
> Hejsa
>
> Hvilke BF2 server er gode rank server? Dem jeg har prøvet endtil nu glemmer
> ens score Er der nogle danske?

Det kan godt tage op til et døgn før dine stats er listet. Nej pt. er
der ikke nogen danske ranked server, da det kræver at EA godtkender en
lidt ala et partnership, hvor man skal kontakte EA, dog hvad jeg har
læst skal serverne der er ranked køre med visse settings, samt være
online 24/7. Men spillet er jo meget nyt endnu dvs. der er ikke så mange
om buddet mht. til server samt mht. til ranked server, så mon ikke det
kommmer også hvad lille dk angår. Har læst at der er 16 ranked server i
europa, hvilket efter min mening heller ikke er nok, men tror også det
er kommet bag på EA, hvor mange der ville købe spillet på 1. dagen og
game det online. Jeg kan bare huske tilbage da steam blev launched eller
da HL2 kom, der kom det også bag på valve, hvor mange der ville gå
online 1. dagen og lagde hele systemet ned. Så med tiden tror jeg også
at der kommer ranked server i Danmark eller retter sagt jeg ved :)

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 02-07-05 00:04

Hej Dorthe,

> Det kan godt tage op til et døgn før dine stats er listet.

Men de bliver med sikkerhed opdateret?

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 02-07-05 13:54

Hej,

> Men de bliver med sikkerhed opdateret?

Kom lige i tanke om en ny situation.

Hvad nu, hvis man først spiller en masse på en ranked-server, som er langsom
om at opdaterer, hvorefter du spiller på en EA-server, som opdaterer med det
samme - kommer der så ikke konflikter?

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 29-06-05 10:33

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvilke BF2 server er gode rank server? Dem jeg har prøvet endtil nu
> glemmer ens score Er der nogle danske?

Hvad med Boomtown?
http://www.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=63624

mvh Frank

Fra : Erik

Dato : 01-07-05 01:09

Tak, for svarene I kan måske også fortælle mig hvad de forskellige
rank
udløser?

På forhånd tak
Erik

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 01-07-05 13:25

> Tak, for svarene I kan måske også fortælle mig hvad de forskellige
> rank
> udløser?

Nej jeg kan ikke, for mit BF2 står bare på bordet og venter på at jeg får en
ny computer

mvh Frank

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 01-07-05 14:35

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> writes:
> Tak, for svarene I kan måske også fortælle mig hvad de forskellige
> rank
> udløser?

Hver ny rank, fra Lance Corporal og frem, udløser et nyt våben (man
kan vælge mellem de unlockables der er på kits-siden i bfhq).

Derudover er det rank der bestemmer hvem der vinder commander-valget.

Og det var så ca. det man kan bruge rank til.

(Man skal have 1000 point for Lance Corporal og 10000 for Corporal -
jeg tror ikke ret mange får spillet sig frem til Corporal...)
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Aardvark

Dato : 01-07-05 22:39

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.dk> wrote in

> [...]
>
> (Man skal have 1000 point for Lance Corporal og 10000 for Corporal -
> jeg tror ikke ret mange får spillet sig frem til Corporal...)

Tror du er forkert på den.
Jeg spiller på ranked, og var god (tror jeg da selv hehe) til BF1....God
Damn jeg bliver nakket i BF2...kan være jeg er rusten ja, 1 år siden jeg
var online sidst..meeeeeeeen.......nogen derinde er super gode, og er på
hele tiden...

Hopper nok snart på ikke-ranked servere..og ser om spillet er lidt mere
"afslappet" dér...

/Aardvark-DK

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 03-07-05 14:40

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> writes:
> Hvad nu, hvis man først spiller en masse på en ranked-server, som er langsom
> om at opdaterer, hvorefter du spiller på en EA-server, som opdaterer med det
> samme - kommer der så ikke konflikter?

De eneste konflikter der kan komme er at du f.eks. får et badge to
gange - det sker der ikke noget ved.

Det skal med at jeg spillede på en eller anden ranked server sidste
fredag eller lørdag, hvor jeg fik nogle badges og guld/sølv-medaljer -
de nåede aldrig ind i bfhq, så jeg antager jeg heller ikke fik nogle
point for den ulejlighed. Ting kunne altså godt gå tabt, men det
lader til at virke en del bedre nu.

(Et af de badges jeg ikke fik var basic engineer - det er altså en af
de sure at få igen skal jeg hilse og sige )
--
Lars Balker Rasmussen http://bf2stats.ausgamers.com/stats/43767617/