Tiger woods pga tour 2005 spørgsmål !
Fra : Web-user

Dato : 27-06-05 23:35

Her sidder jeg så midt i et slag golf.
Men det er dog begyndt at iritere mig grusomt.
Min modspiller skyder bolden betydelig længere end mig trods det at
vi benytter det samme jern + vind og vejr er det samme.
Jeg benytter mig af 3 klick faciliteten som jeg finder sjovere end at suse
rundt på bordet med musen.
Op til kl. 12 og tilbage igen til kl. 6 eller op til kl 1 / 1½ hvilket ikke
er tilstrækkelig til at følge min medspiller mht. slagkraft.
Min medspiller styres af pc'en og er typisk i stand til at skyde bolden 1/3
længere end mig.
Skide iriternede. !!

Er der nogen som kan give mig medhold i den påstand , og er der en metode
hvor det kan blive lidt mere fair !

Web-user.............

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-06-05 23:43

On 27 Jun 2005 22:35:29 GMT, "Web-user" <P@dk.com> wrote:

> [...]
>Skide iriternede. !!
>
>Er der nogen som kan give mig medhold i den påstand , og er der en metode

Nu har jeg ikke spillet det endnu, men kunne det ikke være fordi hans
stats er bedre end dine i den kategori der får bolden til at flyve
længere? Er det på alle slag, eller kun med driveren, f.eks.?

--
Kasper Aae

Fra : Web-user

Dato : 28-06-05 13:18

Kasper Aae<nospam@thanks.com> wrote in

> Nu har jeg ikke spillet det endnu, men kunne det ikke være fordi hans
> stats er bedre end dine i den kategori der får bolden til at flyve
> længere? Er det på alle slag, eller kun med driveren, f.eks.?

Det jern som slår længest i min config af jern , er det som hedder D9 til
at starte med.
Konstaterede så at min modstander brugte D12 , hvilket jeg mente gjorde
hele foreskellen på at "han / hun" kunne skyde længere end mig.
Jeg fik et bedre slag , men lang fra tilstrækkelig til det matcher min
modstanders formåen.

Spillet er ellers godt , men jeg skal sikkert bare gøre mig fortjent
til et bedre skud på en eller anden måde !
Jeg kikker på det senere i aften..... Jeg takker for henvendelsen.

Web-user.......

Fra : Allan Riise

Dato : 28-06-05 06:33

"Web-user" <P@dk.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skide iriternede. !!
>
> Er der nogen som kan give mig medhold i den påstand , og er der en metode

Du skal, efterhånden som du spiller div. turneringer, gå ind og bruge dine
"point" på at gøre dine stats bedre.

--
Allan Riise

Fra : Web-user

Dato : 28-06-05 13:26

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in

> "Web-user" <P@dk.com> skrev i en meddelelse

> Du skal, efterhånden som du spiller div. turneringer, gå ind og bruge
> dine "point" på at gøre dine stats bedre.

Tidligere var jeg på "øvelses banen" hvor det bla. handlede om
at skyde bolden så langt som overhovedet muligt.
I så fald , så startede jeg bare forfra med at skyde fra det samme punkt
gang efter gang - det blev lidt trivielt i længden.
Jeg prøver lige igen senere , det kunne tyde på det er her jeg burde
begynde spillet for at være bedre til at skyde senere !!

Jeg takker for responsen.

Web-user.........

Fra : Dalsgaard

Dato : 28-06-05 08:45

Web-user wrote:
> [...]
> Skide iriternede. !!
>
> Er der nogen som kan give mig medhold i den påstand , og er der en metode

Spillede 2003, der skulle man også ind og lære nye typer slag. Blandt
andet et hvor man hamrede til bolden, hvor man dog mistede noget præcision.

Fra : Web-user

Dato : 28-06-05 13:34

Dalsgaard <faramirbeer@hotmail.com> wrote in

> Spillede 2003, der skulle man også ind og lære nye typer slag. Blandt
> andet et hvor man hamrede til bolden, hvor man dog mistede noget
> præcision.

Jeg har ikke prøvet 2003 , men 2004 er på mange punkter som 2005
Jeg er vel nødt til at træne lidt før jeg kan forvente mirakler i en
turnering - Mine modspillere bliver sikkert heller ikke nemmere som det
skrider frem , så der skal bare lidt træning til.

Web-user...........