Hjemmeside update, sibirere
Fra : dpl

Dato : 27-06-05 23:00

Hejsa
Her til aften har jeg tilføjet billeder mm. til sibirernes hjemmeside.
Killingerne er rigtigt store nu, og flytter hjemmefra om et par uger.
*Gisp* hvor bliver her pludseligt stille så!

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-06-05 23:20

dpl wrote:
> [...]
> Killingerne er rigtigt store nu, og flytter hjemmefra om et par uger.
> *Gisp* hvor bliver her pludseligt stille så!

hehe, så nu kan, så vil jeg da også*G*
jeg har også opdateret min hjemmeside.... dog ikke med så meget info, mere
med nyt look ;)

ØV hvor er de bedårende dine mislinger*G* det rykker helt i mig i
forventning om når dizzy skal parres første gang ;)

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Denise

Dato : 28-06-05 08:48

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Killingerne er rigtigt store nu, og flytter hjemmefra om et par uger.
> *Gisp* hvor bliver her pludseligt stille så!

Ih altså, hvor er de bare skønne. Er du nu sikker på du kan undvære dem, det
ville jeg ikke kunne altså

--
Hilsen Denise

Fra : dpl

Dato : 01-07-05 11:47

Njah... det bliver altså ikke helt let at skulle sige farvel til dem. De
flytter endda alle samme dag! Heldigvis har jeg selv mulighed for at
aflevere dem i de nye hjem, og de kommer ud 2 og 2, så jeg får sagt
ordentligt farvel.

Så skal jeg bare vænne mig til at der ikke længere er hjælp til opvask,
snørebåndsbinding, sy-projekter og alle de andre ting de er så gode til
at hjælpe med *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Kate

Dato : 28-06-05 16:36

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> http://www.sevastopol.dk

Nøøøøøjjjj, det blev til mange "nårhhhh". Hold da op hvor er de bare
søde, altså

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 28-06-05 23:08

<klip> http://www.sevastopol.dk

*Slurp*....de er da bare for lækre...be' om? *smil*

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor