erfaringer med Nokia 6630 ?
Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 22:48

Hej Alle,

jeg er på udkik efter en mobil jeg kan bruge som tlf, kalender, mail client,
og navigator.

oprindelig havde jeg kikket på Nokie 6600, men er blevet frarådet den af
nogle stykker, så nu kikker jeg lidt på Nokie 6630, MEN det er jo en 3
mobil, man kan sådanne en 3mobil endlig bruges som almindelig mobil ?

og er der nogle der har erfaringer med denne model ?

mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 14:20

"Morten Dall Darmer" <mrnews (a) tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mobil, man kan sådanne en 3mobil endlig bruges som almindelig mobil ?
>
> og er der nogle der har erfaringer med denne model ?

Nokia plejer at kunne SIM-unlockes og andre fabrikater af 3mobil-typen
fungerer fint som GSM-telefoner efter unlock. Men dit spørgsmål hører mere
hjemme i unlock-gruppen, så derfor vil jeg anbefale dig at prøve at spørge
der også:

dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 16:46

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> wrote in message

> [...]
> hjemme i unlock-gruppen, så derfor vil jeg anbefale dig at prøve at spørge

nu tænkte jeg på at købe en tlf som ikke var låst, altså bare købe en nokie
6630 uden arb. og bruge den med telmore, så spørgsmålet var bare om det kan
lade sig gøre.

mvh Morten

Fra : Zulu

Dato : 28-06-05 18:08

Morten Dall Darmer wrote:
> [...]
>
> nu tænkte jeg på at købe en tlf som ikke var låst, altså bare købe en
> nokie 6630 uden arb. og bruge den med telmore, så spørgsmålet var

Selvfølgelig kan det det. Alle UMTS/ 3G/ WCDMA-telefoner på markedet i dag
kan også bruges på det nuværende GSM-net.

Kik fx på www.gsmarena.com

Nu du er i markedet for Symbian-telefoner, så tag også lige et kik på Nokia
6680 - find den på linket ovenfor.

Zulu