MS Windows
briani 27239
cd-drev win 98
Fra : Dennis

Dato : 27-06-05 18:54

jeg havde et problem med at starte min maskine for et stykke tid siden
kunne kun starte i fejlsikret tilstand !
startede fra en ende af med at slette driverne da jeg havde fjernet diverse
sw som skulle kunne give probs.

nu er det sådan at den kører igen men cd + brænder kan ikke ses
driverene kan ikke opdateres
standardsdiskettecontroller !
primary IDE-controller!
sec.... !

har alle 3 udråbstegn og kan squ ikke lige knække den !

Fra : Madsen

Dato : 27-06-05 19:12

On Mon, 27 Jun 2005 19:53:59 +0200, "Dennis" <d.yssing@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>primary IDE-controller!
>sec.... !
>
>har alle 3 udråbstegn og kan squ ikke lige knække den !

Bare fjern (slet) alle 3 controllere fra listen og genstart.
Så installerer Windows selv driverne igen.

Mvh Mads

--
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely
in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,

Fra : Dennis

Dato : 27-06-05 19:15

Er forsøgt !!! Virker ikke !
Har også forsøgt med at opdatere driverne med udråbstegn
det ser ud til at virker og man håber at efter genstart at de er væk, men ak
nej !
men tak for svaret !

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 27-06-05 20:45

Hej Dennis
Finder computeren alle drev i opstarten.?
Har du en driver cd til bundkortet .?
Hører gerne nærmere.
Mvh.
Jørgen Madsen

Fra : Dennis

Dato : 28-06-05 13:22

bios finder alle drev i opstarten det er kun windows der ikke vil
jeg prøver lige om jeg kan finde driver cd til bundkort

Fra : Dennis

Dato : 29-06-05 10:00

Jeg opgav at finde driver cd, da det jo heller ikke vil hjælpe da cd-drev
jo
mangler i windows
men hentede på asus hjemmeside drivere og installerede dem og genstartede
og windows begyndte at finde diverse ...
pci-bridge ... osv og jeg sad og glædede mig indtil håbet brast da der
stadig ingen cd-drev var...
der står stadig udråbstegn i enhedsdrivere og jeg har prøvet at slette dem
og genstarte men stadig samme resultat...

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 29-06-05 19:30

Hej Dennis
Kan du ikke sende mig en Email adresse ,så jeg kan skrive direkte til dig.
Mvh.
Jørgen Madsen