MS Windows
briani 27239
Formatering/Opdatering.
Fra : Kenny.

Dato : 27-06-05 15:51

Hej NG.

Går lidt og overvejer at få min Harddisk formateret.
Ville dog lige sikre mig nogle ting inden da, håber på
nogle er friske på lige at hjælpe mig?

Når jeg har geninstalleret min Windows XP skal den
jo opdateres. Kan jeg springe alle over dér og bare gå
direkte til Service Pack II? Kan huske fra sidst jeg
formaterede at jeg dér tog alle der var inden jeg fik Service
Pack II og det tog jo næsten en hel dag, skal lige siges
jeg har en langsom forbindelse, så hvis jeg bare kan springe
alt andet over og tage Service Pack II og hvad der kommer
derefter ville det jo spare en del tid.

Mvh. Kenny.

Fra : Ricko.

Dato : 27-06-05 16:01

"Kenny." <myjunk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har en langsom forbindelse, så hvis jeg bare kan springe
> alt andet over og tage Service Pack II og hvad der kommer

Du henter service pack 2 og genstarter , derefter henter du hos win opdt
igen og tager det som du selv mener du har brug for,

Fra : Sander

Dato : 28-06-05 08:52

Kunne jo også lave en cd der er opdateret med
servicepack 2 med programmet Autostreamer.
Autostreamer kan du hente her:

http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Autostreamer.shtml

Og den komplette sp2 til win xp her:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a&displaylang=da

Og så kan du lave en xp cd med sp2.

Sander.

Fra : Edmund

Dato : 28-06-05 14:00

Sander wrote:
> Kunne jo også lave en cd der er opdateret med
> servicepack 2 med programmet Autostreamer.
> Autostreamer kan du hente her:
>
> http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Autostreamer.shtml

og her den manuelle metode
http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_sp2_slipstream.asp

--
Mvh Edmund

Fra : Kenny.

Dato : 28-06-05 15:22

Hej igen.

Nu er jeg lidt forvirret, ikke så meget inde i det endnu!

Kan jeg ikke gøre som jeg plejer, trykke på Windows Update
når jeg har installeret Windows igen og så tage fra listen dér?

Mvh. Kenny.

Fra : Edmund

Dato : 28-06-05 16:11

Kenny. wrote:
> Hej igen.
>
> Nu er jeg lidt forvirret, ikke så meget inde i det endnu!
>
> Kan jeg ikke gøre som jeg plejer, trykke på Windows Update
> når jeg har installeret Windows igen og så tage fra listen dér?

Du skal huske at have aktiveret din firewall inden du går på nettet.

Det var måske nemmest at hente SP2 pakken inden

Fra : Edmund

Dato : 28-06-05 16:15

Edmund wrote:

> Det var måske nemmest at hente SP2 pakken inden

Altså inden du installerer XP

og så installerer SP2 inden du forbinder pc´en til internettet

--
Mvh Edmund

Fra : Kenny.

Dato : 28-06-05 20:05

Nu har jeg bestilt CDén, der stod den var gratis så det
må jeg gå ud fra er rigtigt og det gælder alt, også porto?

Så venter jeg til jeg får den med posten, så er jeg klar derfra

Tak for hjælpen til alle.

Mvh. Kenny.