Hvem har HUNDEN fra sidste måned?
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-05 10:48

Hej

Mit sidste HUNDEN er blevet væk, og jeg skal bruge et telefonnummer
derfra. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Under nyt fra kredsene er der under kreds 5 eller 6 et weekendkursus
med familielydighed. Jeg mangler telefonnummeret og mailadressen på
kontaktpersonen.

Jeg håber der er en der kan finde sit eksemplar af hunden...

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 27-06-05 11:10

> [...]
> Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
> Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Vi må da have det, et eller andet sted..

M.V.H.....Benny..

Fra : Espen

Dato : 27-06-05 11:33

Trine skrev bl.a.:
> [...]
>
> Under nyt fra kredsene er der under kreds 5 eller 6 et weekendkursus
> med familielydighed. Jeg mangler telefonnummeret og mailadressen på

Hej Trine

Umiddelbart kan jeg ikke lige finde noget under kreds 5 og 6.
Kreds 5 har en hjemmeside www.dkk-kreds5.dk måske står der noget der!?

Men - kreds 11 i Varde Kim Vigsø Nielsen 75220227
kreds 4 Esbjerg Michael Jensen 24640071
Løgumkloster Birgit Brandt 74722760

Desuden også i kreds 2 - men der er jo helt over på den anden side af det
store, dybe hav...

Mvh Winnie

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-05 11:45

"Espen" <espen@s1u2e3l4l.dk> writes:

> Umiddelbart kan jeg ikke lige finde noget under kreds 5 og 6.
> Kreds 5 har en hjemmeside www.dkk-kreds5.dk måske står der noget der!?

Desværre ikke. Hverken kreds 5 eller 6 har noget stående på deres
hjemmesider.

Hvorfor er jeg dog sådan et rodehoved? :)

Mvh Trine

Fra : Jørgen

Dato : 27-06-05 11:50

..

> Jeg håber der er en der kan finde sit eksemplar af hunden...
>
> Mvh Trine

Hej Trine!
Jeg har set under kreds 5 og 6 i marts og maj nummer af hunden
og kan ikke se det du søger.
Men spørg Merete Ivers hvis det er kreds 5 tlf: 75 61 20 04
og Dorthe Eriksen vis det er kreds 6 tlf: 86 92 41 99

hilsen
Jørgen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-06-05 11:56

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> writes:

> Mit sidste HUNDEN er blevet væk, og jeg skal bruge et telefonnummer
> derfra. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Jeg fandt det. Hurra. Det var i juni-nummeret. Desværre er
tilmeldingsfristen over, men jeg prøver nu alligevel.

Mvh Trine

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-06-05 12:39

Hej
Til en anden gang, de fleste bilblioteker har Hunden, også de lidt ældre
numre.
Hilsen Vibeke