Køb af dig. cam i Usa
Fra : Karst B. Smit

Dato : 02-06-01 21:52

Hej

Vores gode veninde som bor i USA kommer på ferie i DK og vi vil gerne
bede hende om at købe en dig.cam. online og tage det med til os.

Jeg har været alle mulige stores igennem. MacZone, MacMall you name it.
Hvergang jeg spørger om dig.cam. så får jeg en kæmpe liste over cameras,
som når man kikke godt efter er til PC. Selv om jeg har valgt Mac
afdelingen eller hvad de kalder det. Ud af den liste er der måske 1 som
kan bruges til Mac.

Hvorfor hedder disse sider så noget med Mac når man får PC hardware.

Er det smarter at besøge de forskellige dig.cam manufacturers
hjemmesider og finde en forhandler den vej?

--
Mvh. Karst B.
You moved your mouse. Windows needs to be restarted

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 02-06-01 22:19

Karst B. Smit <kbsmitREMOVE@startrekmail.com> wrote:

> Er det smarter at besøge de forskellige dig.cam manufacturers
> hjemmesider og finde en forhandler den vej?

Det smarteste er at tjekke fabrikanternes hjemmeside for, hvad der er
mac-kompatibelt, og så tjekke web-butikkerne for priser på konkrete
modeller, som du finder interessante.

Forvent i øvrigt ikke at spare meget mere end momsen. Og vær opmærksom
på, at du formentlig bliver nødt til at investere i en ny oplader til
batterierne og/eller en transformer.

/hc

Fra : Thomas Neumann

Dato : 03-06-01 09:04

Mange af disse dig.-cam. kan fint bruges på begge platforme.

Har selv Canon D30 som kører glimrende på både Mac og PC. Som regel virker
kameraer til USB på begge platforme. Men find et kamera som er interessant
og kontrollér så producentens hjemmeside for en sikkerds skyld.

Thomas