Samsung E330 og USB datakabel
Fra : Chris

Dato : 27-06-05 08:51

Hej,

Jeg har fornyligt investeret i en samsung E330 og et uoriginalt USB
datakabel dertil.
Jeg har problemer med at få Samsungs software (Easylink, pcstudio etc.) til
at registrere at telefonen er tilsluttet. Det tætteste jeg er kommet på at
få softwaren til at registrere at der virkeligt er en telefon tilsluttet
usbporten (com # 4) er når programmet starter, så kan man et kort øjeblik se
at der er en E-330 tilsluttet men lige så snart programmet har kørt sin
"selvtest" står forbindelser som offline.

Er der nogen der kender til problemet og evt. har en frengangsmåde man kan
benytte ?

Mvh Chris

Fra : Hans B.

Dato : 27-06-05 09:45

Hmm.. jeg har jo altså et problem der ligner (se streng længere nede) det er
bare med et originalt serielt kabel...
ligesom Per har med et siemens!
JEg har talt MANGE gange med Samsung... uden held, men hvis vi finder en
løsning kan vi jo udveklse..

/Hans

Fra : Hans B.

Dato : 27-06-05 10:08

Hej Chris

Har lige talt med Samsung. De kunne oplyse at det KUN fungere med et serielt
kabel, så det uriginale usbkabel får du altså ikke til at fungere.

mvh