Hvalpe!!!
Fra : Anja R.

Dato : 26-06-05 23:41

Hej!
Fleur har her til aften født 4 sunde, dejlige og velskabte hvalpe... To
tæver og to hanner.
Se billeder i binaer - og på vores hjemmeside, når vi får den opdateret...

Venlig hilsen
Anja - den stolte "mormor"

Fra : Anja R.

Dato : 26-06-05 23:57

"Anja R." <SPAMNEJTAK_A_runge@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tæver og to hanner.
> Se billeder i binaer - og på vores hjemmeside, når vi får den opdateret...

Ja, det med billeder i binaer lykkedes så ikke lige...

Fra : Anja R.

Dato : 27-06-05 01:12

Så kom der et enkelt billede i binaer...

Fra : Ami Prange

Dato : 27-06-05 08:39

> [...]
> tæver og to hanner.
> Se billeder i binaer - og på vores hjemmeside, når vi får den opdateret...

<> Hej Janne
Både Fleur og du ønskes hjertelig tillykke med hvalpene ...
Tillykke hils fra Ami

Fra : Espen

Dato : 27-06-05 11:35

--
http://www.suell.dk - Get the picture?
http://www.schildknecht.dk - Art by schildknecht
"Anja R." <SPAMNEJTAK_A_runge@mail.dk> wrote in message
> [...]
> tæver og to hanner.
> Se billeder i binaer - og på vores hjemmeside, når vi får den opdateret...

Tillykke med dem alle!
Her har vi også "små" - nu 2½ uge gamle. Det er en helt fantastisk tid, som
vi her i huset nyder 100%
Mvh Winnie

Fra : Anja R.

Dato : 27-06-05 11:49

"Espen" <espen@s1u2e3l4l.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med dem alle!
> Her har vi også "små" - nu 2½ uge gamle. Det er en helt fantastisk tid,
> som vi her i huset nyder 100%

Ja, jeg er også rigtig glad for, at jeg afsluttede min uddannelse her midt i
måneden, og nu har sommerferie helt frem til august...
Kom først i seng kl. 4.15 i nat, kunne slet ikke få mig selv til at
"forlade" dem...