Nokia 6610i og MobilEdit Lite 1.96 via IrD~
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 26-06-05 17:24

Kan Nokia 6610i og MobilEdit Lite 1.96 snakke sammen via IrDa?

Der står her: http://www.mobiledit.com/phones.asp at de kan, men
jeg har hørt andetsteds at de ikke kan?

Hvad er erfaringerne i praksis, er der en af jer der har fået det til at
lykkedes?
Tænker på at købe sådan en til Fruen i huset, men man SKAL kunne overføre
sms'er til computeren fra mobilen...

Mvh Henrik

Fra : Henrik Andreasen

Dato : 26-06-05 20:18

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> lykkedes?
> Tænker på at købe sådan en til Fruen i huset, men man SKAL kunne overføre

Har haft det til at virke via kabel.

Kunne lave en backup af telefonen, samt slette og lave backups af SMSerne –
men efterfølgende blev et område af ram’en i telefonen korrupt (når der var
et vist antal SMSer i hukommelsen, begyndte nye at indeholde gammelt tekst,
i stedet for det de skulle (efter 5-6 korrupte SMSer var alt igen normalt).

Nokia’s program køre fint med 6610i’eren over IrDa.

--

Henrik

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 26-06-05 21:44

> Nokia's program køre fint med 6610i'eren over IrDa.

Kan man bruge det itl at smide smserne over på computeren med?

Henrik

Fra : Henrik Andreasen

Dato : 27-06-05 00:03

> Kan man bruge det itl at smide smserne over på computeren med?

Yep, dog kun til noget *.vmg værk, men man kan gøre det.
Hvis nogen skulle kende til et program, som kan konvater *.vmg filer til
tekst filer, høre jeg gerne om det.
Min 6230 kan ikke åbne *.vmg filer fra MMC kortet - regner med, at den kan
åbne tekst filer, har ikke prøvet det endnu tho.

--

Henrik

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 28-06-05 21:20

"Henrik Andreasen" <buuuuu@buuuuuuu.oo> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min 6230 kan ikke åbne *.vmg filer fra MMC kortet - regner med, at den kan
> åbne tekst filer, har ikke prøvet det endnu tho.

Det lyder sgu godt

HQ