furresøen
Fra : Ancher-Bihlet

Dato : 02-06-01 21:15

hej alle

er der nogle der ved om der er fanget sandart på furresøen.

Jørgen

Fra : HB

Dato : 02-06-01 22:46

Det tror jeg med sikkerhed at jeg kan sige JA til

vh Henrik

Fra : Fie & Erik

Dato : 05-06-01 15:54

Ja, sidste år fangede jeg da 1 på ca. 2,5 kg derude. Det var på en rød/hvid
HILO ud på morgenen efter at vi havde trukket rundt med levende agn hele
natten. Et godt råd: Skaf dig et ekkolod samt kort over søen med
dybdekurver på. Dybderne svinger mellem 0 og 35 m. Mvh. Erik