MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Se lige mit spørgsmål !
Fra : John T.

Dato : 26-06-05 11:17

Hej !
Jeg ved udmærket at det er en forkert gruppe, men
jeg spørger her fordi der er mange "Gode hoveder" i denne gruppe.
Jeg har intet i "Binaer" men i de 20 andre grupper
jeg abonnerer på er alt ok.
Jeg har nulstillet og hentet igen, men det blev det ikke bedre af.
UPS !!
Nu kom der en enkelt tråd !
Er det kun hos mig, eller er det også hos Jer ?
Venlig hilsen John

Fra : kenzo

Dato : 26-06-05 11:54

spørg hvor dit spørgsmål tilhører henne i news:velkommen.dk næste gang tak !

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-06-05 11:53

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i

> Jeg ved udmærket at det er en forkert gruppe, men

Så lad være med at poste off-topic!

Venligst brug grupperne korrekt. Der findes grupper til dit formål, og det
er ualmindelig dårlig tone at blæse på gruppens fundats samt andre
skribenter på den måde!

Læs mere om grupperne på www.usenet.dk

FUT dk.admin.netikette

Claus

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 26-06-05 11:57

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> UPS !!
> Nu kom der en enkelt tråd !
> Er det kun hos mig, eller er det også hos Jer ?

Aner det ikke bruger ikke binære grupper, men er det ikke et tilbagevendende
problem med TDC
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : John T.

Dato : 26-06-05 12:35

Claus og Kenzo har åbenbart ikke andet at lave,
end at brokke sig !
Poul kom da med fornuftigt svar.
Hold da K...... hvor er det forfærdelig hvis man overskriver
fundasen, så bliver man bare haglet ned.
Jeg syntes I er ynkelig.
Har I ikke andet at lave i så godt et vejr ?
John

Fra : preben nielsen

Dato : 26-06-05 13:30

> Hold da K...... hvor er det forfærdelig hvis man overskriver
> fundasen, så bliver man bare haglet ned.

Aldeles ikke. Fundatsen er der med et formål ! Det er DIN opgave
at finde det rette sted at spørge. Kan du ikke det, så giver det
dig stadig ikke ret til at spørge alle andre steder.

Vel er det fristende bare at stille spørgsmålet et sted hvor "du
tror man ved sådan noget", men det berettiger det stadig ikke.

Du havde fået venligerere svar hvis du havde spurgt "Hvor er det
rette sted at stille spørgsmål vedr. binære grupper ?".

> Jeg syntes I er ynkelig.

Det er dig som vælger at tilsidesatte reglementet, så....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 26-06-05 14:36

In news:42be92d7$0$82643$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
John T. <kispus@despammed.com> typed:

> Jeg syntes I er ynkelig.

Jeg synes det er ynkeligt at du ikke forsøger at finde en relevant NG, i
stedet for at en urelevant NG.
Der er flinke og hjælpsomme mennesker i samtlige NGer, men der er ikke nogen
der bryder sig om nogen der ikke vil indordtne sig..

> Har I ikke andet at lave i så godt et vejr ?

Tilpas dig NG eller smut ud i det gode vejr og find hjælp der..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : John T.

Dato : 26-06-05 15:59

Jeg har bragt spørgsmålet i harware gruppen, men da der er flere
af de "gode hoveder" i denne gruppe bragte jeg spørgsmålet her !
Det har åbenbart bragt sindene i kog at jeg spørger om noget
der ikke lige har med Windows at gøre.
Er det virkelig så forfærdeligt at nogle få linjer kommer i denne gruppe,
at man straks skal farer i blækhuset og skælde ud ?
Hvis man i stedet havde svaret på mit spørgsmål, ja så havde tråden
været slut.
Men nej, man skal absolut brokke sig !
Og dem der brokker sig, kører de 50/60/80 km/t hvor man skal ?
Sikkert ikke, så har man ikke lov at "træde lidt ved siden af" en gang i
mellem ?
Og skulle een spørge om hvordan sovsen skal laves her i gruppen,
ja så er det jo ord der ikke generer nogen som helst, men straks får
vedkomende en "skradespand" i hovedet med "PLONK" m.m.
Se nu Poul Østerby, han svarede da helt fint !
Så alle jer "Netbetjente"
fald nu ned på jorden og vis lidt venlighed !
Hilsen John

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-06-05 16:36

John T. wrote:

> fald nu ned på jorden og vis lidt venlighed !

Hvis du ikke aner i hvilken gruppe du skal spørge, er news:dk.velkommen
det rigtige sted at starte.

Desuden nytter det ikke at skælde andre ud fordi du opfører dig som en
klovn.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : John T.

Dato : 26-06-05 17:02

> Desuden nytter det ikke at skælde andre ud fordi du opfører dig som en
> [...]

Er man en KLOVN fordi man bringer et spørgsmål her i gruppen ?
Hvad med din link til modeljernbaneteknik ? Hører det hjemme her ?
Nej, vel ??
Så his dig ned !
John

Fra : Petersen_Michael

Dato : 26-06-05 17:20

In news:42bed197$0$62293$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
John T. <kispus@despammed.com> typed:

> Er man en KLOVN fordi man bringer et spørgsmål her i gruppen ?

Ja, når det ikke ligger inden for gruppens rammer!
http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html

> Hvad med din link til modeljernbaneteknik ? Hører det hjemme her ?
> Nej, vel ??

Eriks signatur (Signaturen er det der kommer efter "-- "er helt ok, det er
vedtaget at man har 4 linier af 72 tegn

> Så his dig ned !

Enten tuder du med de ulve du er iblandt eller også bliver du ædt..

--
Ingen arme - ingen kager

Fra : O. Skjold \(Odense 5~

Dato : 26-06-05 17:25

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

<klip>
> Er man en KLOVN fordi man bringer et spørgsmål her i gruppen ?

Hmm, jeg ved ikke om det er det rette ord men du stillede et spørgsmål
som du vidste var OT, derefter skyder du på dem der vejleder dig.

> Hvad med din link til modeljernbaneteknik ? Hører det hjemme her ?
> Nej, vel ??

Eriks link står i signaturen som er et fristed og derfor kan han
skrive hvad han har lyst til der. Kig evt. på www.usenet.dk.

> Så his dig ned !

Erik er vidt ikke den mest hidsige

I øvrigt er der masser af tråde i dk.binaer så dit problem er nok
lokalt. Hvis du bruger OE som nyhedslæser, så prøv evt. dk.
edb.internet.software.mail+news.outlokk-express

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : John T.

Dato : 26-06-05 17:35

> [...]
Mvh.
O. Skjold / Odense
(E-mails besvares ikke, med mindre andet er angivet i indlægget.)

Se, det var et høfligt og godt svar, og ikke "Jeg skal komme efter dig"
Fint O. Skjold/odense
Venlig hilsen John /Holme Olstrup

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 17:51

On Sun, 26 Jun 2005 18:02:29 +0200 skrev "John T." <kispus@despammed.com> .

>Er man en KLOVN fordi man bringer et spørgsmål her i gruppen ?
>Hvad med din link til modeljernbaneteknik ? Hører det hjemme her ?
> [...]

John.....man er ikke en klovn fordi man stiller et spørgsmål i en gruppe. Det
begynder derimod at ligne noget når man selv gør opmærksom på at man godt ved
det er forkert hvad man gør. Derfor ville det være klædeligt at komme med et
lille undskyld, når andre gør en opmærksom på fejlen, eller bare bide det i sig
uden at kommentere det.

Du fjerner derimod enhver tvivl når du prøver at belære andre om hvad de må og
ikke må i en signatur. I nyhedsgrupperne er der et sæt skrevne og uskrevne
regler for at regulere trafikken, præcist som færdselsloven regulere trafikken
på vejene. En af disse regler angår signaturen der kort og godt består af 2
bindestreger efterfulgt af op til 4 liniers tekst, helt efter 'signatørens' eget
valg. Mange vælger at have et eller flere links til ting der betyder noget for
dem selv, som Erik Olsens modeljernbaner. Andre igen benytter signaturen til en
underfundighed eller lignende, men kort og godt noget der har betydning for den
der har signaturen.

Vil du ikke gøre dig selv og os andre den store tjeneste at besøge
http://www.usenet.dk/netikette/ inden du fremturer, der er helt sikkert en masse
du kan lære på det sted....

VH Martin

Fra : John T.

Dato : 27-06-05 05:02

<Martin Østerberg> skrev i en meddelelse
> [...]
> i sig
> uden at kommentere det.
>
> Du fjerner derimod enhver tvivl når du prøver at belære andre om hvad de

Kik lige efter en gang til !!
Det er ikke mig der siger noget om signatur !!
Det var Carl.
John

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 13:16

On Mon, 27 Jun 2005 06:02:13 +0200 skrev "John T." <kispus@despammed.com> .

>Kik lige efter en gang til !!
>Det er ikke mig der siger noget om signatur !!
>Det var Carl.

Er gjort. Det er dig der udtaler dig om Erik Olsens signatur. Jeg og andre har
prøvet at hjælpe dig til en bedre oplevelse i nyhedsgrupperne, men du nægter
desværre at modtage hjælp.

Martin

Fra : Petersen_Michael

Dato : 27-06-05 15:22

In news:42bf7a47$0$13395$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
John T. <kispus@despammed.com> typed:

Hej John.

> Kik lige efter en gang til !!
> Det er ikke mig der siger noget om signatur !!
> Det var Carl.
> John

Nu må du godt nok spænde hjælmen*!

> [...]

> Er man en KLOVN fordi man bringer et spørgsmål her i gruppen ?
> Hvad med din link til modeljernbaneteknik ? Hører det hjemme her ?

DU skrev ovenstående!

Fra : John T.

Dato : 28-06-05 00:12

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42c00bad$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> In news:42bf7a47$0$13395$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
> [...]

RETTELSE:
Beklager, jeg troede at det var denne tekst
der var tale om:
Klip:
Og i linket står der: "Det er god netikette at placere hele den faste
tekstblok i signaturen, og at benytte korrekt signaturadskiller."
Din adskiller er ikke korrekt. Det kan afhjælpes ved at opdatere din OE.

Så jeg tog fejl-sorry !!!
John

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-06-05 18:00

John T. wrote:

> Er man en KLOVN fordi man bringer et spørgsmål her i gruppen ?
> Hvad med din link til modeljernbaneteknik ? Hører det hjemme her ?
> Nej, vel ??
> Så his dig ned !

Vi kan også kalde dig for en elefant i en glasbutik hvis du foretrækker
det.

Læs i http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html om signaturer. Vask
lige din skærm først, ellers står teksten nok lidt utydeligt.

Fra : -=JF=- arb

Dato : 27-06-05 14:31

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Er man en KLOVN fordi man bringer et spørgsmål her i gruppen ?

Nej, men man er en klovn når man bevidst poster et off-topic indlæg, uanset
hvilken gruppe man poster det i...

> Hvad med din link til modeljernbaneteknik ? Hører det hjemme her ?
Signaturen bliver betragtet som et fristed, og skal naturligvis ikke skiftes
alt efter hvilken gruppe man poster i.

Mvh John

Fra : kenzo

Dato : 26-06-05 21:29

> Jeg syntes I er ynkelig.
Jamen det er da helt iorden hvis du synes jeg er det, kan sagtens leve med
det

> Har I ikke andet at lave i så godt et vejr ?
Men det har du ikke siden du poster i den forkert NG DOOOH, sikkert
varmeflimrer

Næh jeg brokker mig ikke, henviser dig venligst,hvor dit spørgsmål tilhører
til hviken gruppe hvis man er i tvivl ikke
Du ved på forhånd at det du spørg om er det forkerte sted, så hvorfor ikke
bruge tid på at finde det, så må du også finde dig i at det er nogle som
skælder dig ud for noget som du ved at er forkert

Fra : Carl Drud

Dato : 26-06-05 18:19

Petersen_Michael wrote:

> Ja, når det ikke ligger inden for gruppens rammer!
> http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html

Ganske som diskussioner om netikette bør føres i den dertil indrettede
gruppe. De er off topic her.

FUT: dk.admin.netikette.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Carl

Fra : Huck.2630

Dato : 27-06-05 17:54

> [...]
> UPS !!
> Nu kom der en enkelt tråd !
> Er det kun hos mig, eller er det også hos Jer ?
Som jeg ser det har du lige netop nu selv lagt op til en helvedes ballade
,du skriver i dk.binaer at folk skal sende filer i tråd , men du gider ikke
selv overholde de retningslinier der er lavet for grupperne . Så hvis folk
gør som du selv gør ved folk der ikke sender i tråd (smider dem i dit kill
filter så ender du med aldrig at få svar på det du søger) Så der er ingen
undskyldning for det du laver her, ingen svar herfra , selvom det er lige så
nemt som at stjæle slik fra børn .

Fra : Huck.2600

Dato : 27-06-05 18:19

"Huck.2630" <forkert@gruppe.com> skrev i en meddelelse

> "John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

Syntes da lige at i alle sammen skulle gå i den gruppe ( dk.binaer) som han
ikke kan finde igen (pga. uvidenhed- manglene viden)
Højreklik på gruppen og skriv john t. I søg fra. og så prøv at se hvordan
han behandler dem som HAN mener gør noget forkert .( smid ham i jeres kill
filter og glem ham ), han vil ikke .kan ikke. og er ikke til en skid. andet
end at han kan brokke sig over andre .

Fra : Ricko.

Dato : 27-06-05 18:30

"Huck.2600" <forkert@gruppe.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> filter og glem ham ), han vil ikke .kan ikke. og er ikke til en skid.
> andet end at han kan brokke sig over andre .
Da både jeg og min søn sender fra ca. samme adresse , han bor i Glostrup og
jeg i tåstrup er der forsk. post. nr på afsender . men sådan en som John t.
fra holme olstrup , kill filter fremover herfra.
Her er et af hans svar i denne gruppe.

Fra : John T.

Dato : 28-06-05 00:24

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse> Da både jeg og min søn
> [...]
> Her er et af hans svar i denne gruppe.
>
> Se, det var et høfligt og godt svar, og ikke "Jeg skal komme efter dig"

Jeg syntes da det er et venligt svar, det var da ment sådan.
Men jeg forstår ikke Ricko, er det nødvendigt at lyve ?
Du bor jo hverken i Glostrup eller Tåstrup, men i Vejle
og din søn bor hjemme.
Men tak for din "venlighed" !
John