The Gambler - remix?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 26-06-05 09:24

Hej.

Jeg hørte i en serie et remix af Kenny Rogers' "Tha Gambler" (den "You
gotta know when to hold 'em - know when to fold 'em). Er der nogle der
ved hvad det kan være for et - jeg har søgt på nettet, iTunes Music
Store m.v., men jeg kan ikke finde et eneste remix af denne sang.

Remixet var med en mindre country-agtig lyd, og noget langsommere i tempoet.

--
Mvh. Rasmus Nielsen

Fra : Kasper Aae

Dato : 26-06-05 12:00

Denne her, måske?

http://www.audioscrobbler.com/track.php?id=14763198&%3Bmode=music

--
Kasper Aae

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 20:35

Rasmus Nielsen wrote:
> [...]
> Store m.v., men jeg kan ikke finde et eneste remix af denne sang.
>
> Remixet var med en mindre country-agtig lyd, og noget langsommere i

'ham' fra fugees har indspillet den. kan ikke lige huske hans navn på
stående fod.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk