Simlock, TDC og Telmore - Part 2
Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 02-06-01 20:29

I sidste uge købte jeg en Nokia 3310 som er simlocked til TDC - hvilket blev bekræftet i butikken,
da ekpedienten prøvede at tænde den med et Telia kort i.
I forgårs prøvede jeg så et Telmore kort i telefonen, og den fungerede perfekt. Kunne både ringe op
til andre og ringes op af andre.

Så hvis nogle af jer er i tvivl, så kan TDC låste telefoner ( ihvert fald min) benyttes med Telmore
Free.

Mvh
Kenneth
~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ --- Seti@Home --- ~
~ 609WU/4168hrs ~
~ -( Join Team YETI )- ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-06-01 12:12

Kenneth Ahn Jensen skrev:

>Så hvis nogle af jer er i tvivl, så kan TDC låste telefoner ( ihvert fald min) benyttes med Telmore
>Free.

Korrekt, hvis de er spærret til TDCs net. Der er også den mulighed for
at der spærres til selve SIM-kortet, dvs. at man ikke engang kan bruge
et andet TDC-kort.

Til sidst er der muligheden for at spærre til operatøren, dvs. TDCm,
Telmore, World Online, Tele2 osv. HVER for sig. Underligt man ser
næsten aldrig denne spærre herhjemme - for den er vel den mest
effektive for selskaberne.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : ®. A. Nielsen.

Dato : 03-06-01 14:31

"Kenneth Ahn Jensen" <KennethAhn@bigfoot.com> skrev:
> [...]
>
> Så hvis nogle af jer er i tvivl, så kan TDC låste telefoner
> ( ihvert fald min) benyttes med Telmore Free.

Også Nokia 3330 (Når den virker) og Nokia 6210, begge fra TeleDanamrk
(VIC) kan benyttes på/med et TelMore SIM-kort.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
Lidt godt til sanserne: >-->-->-->-->-->

Fra : Peter Binderup

Dato : 04-06-01 11:22

> Så hvis nogle af jer er i tvivl, så kan TDC låste telefoner ( ihvert fald
min) benyttes med Telmore
> Free.

I følge Telmores egen hjemmeside, så benytter man TDC's sendenet - det er
sikkert derfor at du kan bruge det.

/Peter

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 11-06-01 11:32

Men de 6 mdrs abn., man forpligter sig til, når man køber en TDC-mobiltlf.
kan man vel ikke springe uden ompå nogen måde?

/Mikkel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-06-01 21:13

Mikkel Gravgaard skrev:

>Men de 6 mdrs abn., man forpligter sig til, når man køber en TDC-mobiltlf.
>kan man vel ikke springe uden ompå nogen måde?

Selvfølgelig ikke, du har indgået en aftale, den skal du overholde.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.
Ericsson T10 opdateres til T18! (Dog uden aktiv klap).