Mysterie med 8210 Underlige fejl
Fra : Kasper Klith Westfal~

Dato : 02-06-01 20:30

Min 13mdr gamle nokia 8210 er begyndt at skabe sig på de mest underlige
måder. Og mærkeligt nok er de forskellige fra dag til dag.

Den gør 3 ting.

Her kommer de forskellige ting den gør.

1) Slukker automatisk som om der ikke er strøm på efter ca. 30sek samtale
men ellers virker den fint
2) Cutter microfonen så man faktsik ikke kan høre ret meget af hvad man
siger. Men ellers virker den fint :)
3) Hvis ikke den gør nogle af delene går displayet bare ud hvis man trykker
på fronten og kommer så igen så snart man trykker på en knap men heller ikke
før. Ellers virker den fint :)

Det underlige er at den aldrig har lavet disse fejl samtidigt og at den til
tider virker perfekt.. Den kan feks lave fejl et i 5timer for derefter at
begynde på 2 og så fejler den måske ikke noget i et par dage og så begynder
displayet at slukke?

Hvad siger i til den?? Og selvfølgelig når jeg sender den til rep kan jeg
hverken få den til hverken 1 2 eller 3 og så fejler den jo intet...

Lidt svær at sluge ik??

Hvis nogle kan hjælpe send mig venligst en mail på kkwa@oldspeed.dk eller
post det her...

-Kasper

--
-Kasper

--
-Kasper

Fra : J.O

Dato : 03-06-01 10:09

vil du af med den ???

JO

Fra : Kasper Klith Westfal~

Dato : 03-06-01 10:44

Mon ikke jeg havde annonceret i dk.marked.privat.telefon.mobil ?

Fra : Kasper Klith Westfal~

Dato : 03-06-01 11:17

Hey har fundet endnu en fejl..

Når den ikke lavet nogle andre fejl virker vibratoren ikke...

Sjovt ikke?

-Kasper

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 03-06-01 12:30

> Sjovt ikke?
Tjoo...måske for dig?

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : ®. A. Nielsen.

Dato : 03-06-01 14:32

"Kasper Klith Westfall Andersen" <kkwa@oldspeed.dk> skrev:
> Hey har fundet endnu en fejl..

Nokia når det er allerbedst.

> Sjovt ikke?

Nææh, bare et tegn på dårlig kvalitet og eller misbrug.

--
Rasmus

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 03-06-01 17:18

> Hey har fundet endnu en fejl..
>
> Når den ikke lavet nogle andre fejl virker vibratoren ikke...
>
> Sjovt ikke?

Tror man kan konkludere, at man skal skaffe sig af med sin 8210 INDEN
garantien udløber...

-Peter

--
Hvad synes du om din mobiltelefon? Giv din mening til kende om den på
www.eaid.dk/epinion - det hjælper andre, der skal ud og købe mobil!

Fra : *nico*

Dato : 03-06-01 19:26

> Tror man kan konkludere, at man skal skaffe sig af med sin 8210 INDEN
> garantien udløber...
>
> -Peter

Ved jeg ikke. Min er fra februar 2000 og virker stadig 100% upåklageligt,
den har aldrig haft en eneste underlig fejl. Derfor er 8310 også
forudbestilt *SS*

nicolai !

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-06-01 15:18

"Kasper Klith Westfall Andersen" <kkwa@oldspeed.dk> wrote in message

> Min 13mdr gamle nokia 8210 er begyndt at skabe sig på de mest underlige
> måder. Og mærkeligt nok er de forskellige fra dag til dag.

Har du undersøgt om der evt var en software opgradering til den? , fordi det
lyder da til den har nogle ret interesandte fejl ;)

/Dennis

Fra : Kasper Klith Westfal~

Dato : 03-06-01 23:06

Har lige fået den opgraderet hos teleringen.

Ham som fixede den påstod at det kunne være skidt og åbnede den. Rensede den
og opgraderede den. Derefter virkede telefonen i 2dage for så at begynde at
lege julelege igen.

Telefonen har ligget stille i nogle måneder da jeg fik en 8850 men den fik
jeg stjålet og da jeg tog den i brug igen begyndte den at fucke up..

*Ellers er mine erfaringer med Nokia vældig gode har brugt deres telefoner i
6år nu og dette er den eneste fejl jeg har haft. Men nu kommer de allesammen
på samme tid :)*

-Kasper

Fra : Kasper Klith Westfal~

Dato : 03-06-01 23:27

Undres lidt over at når man stiller et teknisk spørgsmål i en teknik
newsgroup. Får man bare folks mening om produkterne eller tilbud om at købe
telefonen istedet for en konkret ide om hvad telefonen fejler!

Hvad er meningen med disse newsgroups?

Måske skulle der laves et dk.telefoni.mobil.meninger til disse svar istedet?
Så kunne folk sidde der og fortælle røver historier..

-Kasper

*Dette skal ikke opfattes som en kritik men mere som opfordring til folk som
alligevel ikke har noget at skrive til at lade være*

Fra : bimmer

Dato : 24-07-01 16:43

ja jeg har samme problemer hvis du finder en løsning så skriv det endelig
her
Kasper Klith Westfall Andersen <kkwa@oldspeed.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:T6bS6.17805$dS3.955698@news010.worldonline.dk...

Fra : Marc Scott

Dato : 29-08-01 13:44

Jeg er også meget interesseret om at høre en eventuel løsning. Gør præcis de
samme ting som beskrevet. Inklusive at vibrator dør et par dage ad gangen.
Har heldigves 6 måneders garanti endnu.

/Marc