Til nusle, Børge Rahbech og anita mfl
Fra : Per Vadmand

Dato : 25-06-05 12:54

Dette er o.t., men det har næsten hele diskussionen jo været i dagevis, så
jeg vover dette sidste indslag med et citat fra en, der siger det meget
bedre end jeg i dagens Information.

Det er det første af citaterne (efter indledningen)
http://home0.inet.tele.dk/perve/citater.htm

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 25-06-05 13:12

Per Vadmand wrote:

> Dette er o.t., men det har næsten hele diskussionen jo været i dagevis, så
> jeg vover dette sidste indslag med et citat fra en, der siger det meget
> bedre end jeg i dagens Information.

Mange tak.

Jeg må nok også erkende, at jeg mest lod mig rive med, fordi jeg ikke
havde noget bedre at lave, bortset fra jeg spiller meget "Sims 2" på min
PC. Som bekendt er det nu mere end et halvt år siden, jeg fik tilkendt
pension med en psykiatrisk diagnose, som beskrev mig som uegnet til selv
et skånejob.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-05 16:36

"Boerge Rahbech Jensen" <asdfaf@asdfa.ax> skrev i en meddelelse

> Som bekendt er det nu mere end et halvt år siden, jeg fik
> tilkendt pension med en psykiatrisk diagnose, som beskrev mig som
> uegnet til selv et skånejob.

Hvilken diagnose er det, Børge?

--
-Jens B.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-06-05 16:52

Jens Bruun wrote:

> Hvilken diagnose er det, Børge?

Personlighedsafvigelse med skizoide træk. Det svarer vist til diagnosen
på Frank, som er kendt fra en dokumentarserie på DR1. I mit tilfælde er
diagnosen bekræftet af fire psykiatere, så den skulle være god nok.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-06-05 17:59

> Personlighedsafvigelse med skizoide træk.

Nåda. Måske du skulle holde lidt igen med at fortælle om dén diagnose, når
du er på første date med en babe?

> Det svarer vist til
> diagnosen på Frank, som er kendt fra en dokumentarserie på DR1.

Har ikke set omtalte serie, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

> I mit
> tilfælde er diagnosen bekræftet af fire psykiatere, så den skulle
> være god nok.

Lyder sådan. Bo Warming har kun fået sin tilsvarende diagnose bekræftet af
én psykiater, så han er vist ikke så sikker i sin sag som dig. Du har ingen
autistiske træk?

--
-Jens B.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-06-05 19:40

Jens Bruun wrote:

> Har ikke set omtalte serie, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Der vises et afsnit i aften (mandag).

> Du har ingen autistiske træk?

Sandsynligvis. Hvad menes med "autistiske træk"?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-06-05 19:12

> Der vises et afsnit i aften (mandag).

Kan jeg ikke se hernede på Côte d'Azur, men jeg overlever nok. Jeg må nok
tage til takke med aftensolen, computeren (koblet op med skod-langsomt GPRS
på min ellers hypermoderne Sony-Ericsson P910i, så jeg kan skrive på mit
elskede usenet) på terrassen med udsigt over Middelhavet, en enkelt god øl
(Ch'ti Blonde, Leffe Blonde eller Hoegarden Wit afhængig af humøret) eller
to, og så tidligt i seng, da de franske TV-programmer lader noget tilbage at
ønske. Faktisk minder fransk TV lidt om Italiensk do på den der ufede måde,
hvis du forstår? I morgen satser jeg på at stå op med solen. Der er en
vidunderlig solopgang hernede, og dén vil jeg gerne kombinere med en god
løbetur. 90 minutters svederi om morgenen er en god undskyldning for at
drikke mange øl i løbet af dagen. Jeg mener; som de skriver på vandflaskerne
hernede: "Une déshydratation de 2% réduit les capacités physiques de 20%. Il
est donc recommandé aux sportifs de boire avant, pendant et après l'effort".
Og hvem er jeg, der ikke lytter til sagkundskaben?

Du ville have godt af en tur på stranden her, Børge. Pigerne er unge,
veludviklede og har enormt lidt tøj på. Man behøver faktisk ikke at snakke
med dem. Man kan ligge og lure hele dagen bag solbrillerne, og så tage en
bette håndtrold, når trykket når kritiske højder. Personligt har jeg nået en
alder, hvor jeg får stor tilfredsstillelse, når konen skylder mine øren ud
om aften ved brug af den "bold", der ellers var indkøbt til at holde CMOS'en
på mit kamera rent for støv. Tænk, jeg troede, jeg var ved at blive døv, og
så var det blot ørevoks...

> Sandsynligvis. Hvad menes med "autistiske træk"?

Træk, der er autistiske såmænd. Uden at være fagmand synes jeg, jeg kan se
autistiske træk i dine skriverier. Bliver du medicineret?

--
-Jens B.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-06-05 19:27

Jens Bruun wrote:

> Du ville have godt af en tur på stranden her, Børge.

Sandsynligvis. Desværre har jeg ingen venner og bekendte, der kan passe
mine marsvin, så jeg må "nøjes" med de østjyske strande.

> Træk, der er autistiske såmænd. Uden at være fagmand synes jeg, jeg kan se
> autistiske træk i dine skriverier.

Det undrer mig ikke.

> Bliver du medicineret?

Nej.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : ThomasB

Dato : 28-06-05 23:30

> Sandsynligvis. Desværre har jeg ingen venner og bekendte, der kan passe
> mine marsvin, så jeg må "nøjes" med de østjyske strande.

Dyrehandleren kan passe dem, mens du tager ned til Jens' strand.

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-07-05 09:11

> Jens Bruun wrote:
> Sandsynligvis. Desværre har jeg ingen venner og bekendte, der kan passe
> mine marsvin, så jeg må "nøjes" med de østjyske strande.

Jens Bruun den med marsvin, bliver svær at stikke?
MvH Steen