Sony K700I
Fra : Jan

Dato : 25-06-05 11:46

Hejsa

Har fået en Sony K700I og har fået opsat den til at gå på nettet med GPRS -
men under hvilket menupunkt gør jeg det - kan ikke finde ud af det selvom
jeg læser manualen.

Jan

Fra : ///M

Dato : 25-06-05 12:11

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Har fået en Sony K700I og har fået opsat den til at gå på nettet med
> GPRS - men under hvilket menupunkt gør jeg det - kan ikke finde ud af det
> selvom jeg læser manualen.

Har lige solgt min, men mener det er punktet øverst til venstre i menu'en...
ellers nederst til venstre...

--
///M

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-06-05 12:40

Jan laid this down on his screen :
> Har fået en Sony K700I og har fået opsat den til at gå på nettet med GPRS -
> men under hvilket menupunkt gør jeg det - kan ikke finde ud af det selvom jeg
> læser manualen.

Mener du hvilket menupunkt du går på nettet under ?

Øverst i midten, det hedder "Internet tjenester", det er din browser.
Brug "Mere" menuen for at få mulighed for at indtaste en URL.

Fra : Dalle

Dato : 25-06-05 13:39

På min øverst i midte står der FLY selvom det nu er Sonofon abonnemnt - ved
ikke om den har haft tdc abonnement før

Jan

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-06-05 15:32

Dalle used his keyboard to write :
> På min øverst i midte står der FLY selvom det nu er Sonofon abonnemnt - ved
> ikke om den har haft tdc abonnement før

Er "Fly" ikke også bare TDC's PR ord for "internet på mobil via WAP" ?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-06-05 18:33

Jan wrote:
> [...]
> men under hvilket menupunkt gør jeg det - kan ikke finde ud af det selvom

Der er knap øverst på højre side af telefonen hvor der står "online".
Den plejer jeg at bruge og så skriver den "connecting, loading" og din
start-side dukker op.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-06-05 10:31

Jan skrev:

> Har fået en Sony K700I og har fået opsat den til at gå på nettet med GPRS -
> men under hvilket menupunkt gør jeg det - kan ikke finde ud af det selvom
> jeg læser manualen.

Menu - Forbindelse - Internetindst. - Internetprofiler: Vælg en
profil der hedder noget med GPRS.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/