Re: Angående Fyr/Fyr
Fra : Chokmah

Dato : 02-06-01 20:41

Fra : FreYa

Dato : 03-06-01 05:41

Sat, 2 Jun 2001 21:29:40 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Chokmah"

>jeg ku ikke ha gjort det bedre selv.

Nej, det ku' jeg heller ikke *lol*.

>ja mand er jeg og jeg har arldrig rigtigt ku mærke det - men det er måske
>fordi jeg synest der noget usexet eller lidt kedeligt.

I betragtning heraf, er det nu pænt af dig at du alligevel indimellem
*ofrer* dig ;)
--
Freya

Fra : Chokmah

Dato : 03-06-01 15:59

"FreYa" <freya@mailto.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det ku' jeg heller ikke *lol*.

neeej det skal jo gøre

> I betragtning heraf, er det nu pænt af dig at du alligevel indimellem
> *ofrer* dig ;)

jamen hmmm det er jo lidt noget ( til trods for min gode vilje men når
vi nu går til den så er oral seksualiteten jo en del af et større drifts
samspil - hvor omstændighederne er så ophidsene at , det virker.
kYs
i kussen
m@nden din :)
Bo
hwa skulle vi til skanderborg festivald når vi kan parre os ? eller være
online :) ?

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-06-01 10:40

Ser man det?