Internetindstillinger ?
Fra : Thor

Dato : 25-06-05 09:19

Jeg har brug får lidt hjælp til at rette en fejl i mine (tror jeg nok)
internetindstillinger.

Efter en ven har rodet med min PC hvor jeg ikke selv var tilstede, er der
opstået en ændring når jeg surfer på nettet. Når jeg har klikket på et link
med blå tekst, skifter linket ikke længere farve til rød for at markere at
jeg har besøgt linket, og det er ret irriterende.

Det gør ingen forskel når jeg prøver at ændre på farverne i :
Internetindstillinger > Generelt > Farver
- nu er jeg lost og ved ikke hvor jeg så skal lede efter fejlen. Min
kammerat kan heller ikke finde ud af det og går rundt med røde øre.

Win 2000 DK SP4
Når jeg klikker på et link, åbnes det ikke et nyt vindue.

Kan nogen her hjælpe mig - Tak!

Hilsen Thor