lakmuspapir
Fra : Morten Guldager

Dato : 25-06-05 08:37

Hejsa,

Kan man stadig købe lakmuspapir?

Jeg havde i min barndom et lille hæfte med lakmuspapirstrimler
som jeg morede mig med at undersøge forskellige planters
saft med. (og kaffemaskine afkalker...)

Hvor køber jeg mon sådan et hæfte til min datter?

/Morten

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-06-05 09:41

"Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> skrev i en meddelelse news:slrndbq2d4.r7l.Morten.Guldager@linuxine.mogul.dk...
> Hejsa,
>
> Kan man stadig købe lakmuspapir?

Apoteket

Mvh
Martin

Fra : Jan Pedersen

Dato : 25-06-05 09:48

"Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Kan man stadig købe lakmuspapir?
>

> Hvor køber jeg mon sådan et hæfte til min datter?

Idag anvender man primært elektronisk måling af pH værdi og måleinstrumenter
fås helt ned til 625 kr.
http://www.mpluss.dk/?side=prislister , men jo man kan stadig købe pH
indikator papir. Prøv dit lokale apotek de kan sikkert skaffe det hjem. Vi
har det i alle tilfælde på ingeniørhøjskolen i Århus så nogen må jo sælge
det. Prøv evt. google.