Har IQéns størrelse nogen betydning
Fra : Per, Odense

Dato : 24-06-05 23:59

Mon det betyer noget hvor dum ens partner er nårn detr dyrkes sex??

--
MVH Per, Odense

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-06-05 00:12

"Per, Odense" <ingen@mailbox.dk> wrote in message
> Mon det betyer noget hvor dum ens partner er nårn detr dyrkes sex??
>
> --
> MVH Per, Odense

Jeps, det nytter ikke noget med en partner der ikke kan finde ud af at ramme
noget som helst, eller aner noget som helst om noget!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-06-05 01:50

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeps, det nytter ikke noget med en partner der ikke kan finde ud af at
> ramme
> noget som helst, eller aner noget som helst om noget!

Enig!

Partneren skal helst vide at "klitten" ikke skal findes på kraks kort, men
på mig

mange hilsner

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-06-05 04:44

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> [...]
>
> Enig!
>
> Partneren skal helst vide at "klitten" ikke skal findes på kraks kort, men

Hva'???
Jamen jeg troede da...hmmm...*bladrer desperat i Krakken*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-06-05 04:47

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message

> [...]
>
> Hva'???
> Jamen jeg troede da...hmmm...*bladrer desperat i Krakken*

....aaAAAAaaah...jeg *mente* nok...*fnise*
http://shor.ter.dk/42149518

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-06-05 08:53

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> men

> ...aaAAAAaaah...jeg *mente* nok...*fnise*
> http://shor.ter.dk/42149518

*GG*

Skolefritidshjemmet Klitten... tsk... tsk hvad lærer børnene mon der?

Og vinduespudser Mogens Klitten Pedersen - mon der er noget han har
forstået?

Magnus Klitten fotograf - hvor mange har han mon fotograferet, for at tage
det navn?

*GG*

mange hilsner

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-06-05 12:46

> [...]
> forstået?
>
> Magnus Klitten fotograf - hvor mange har han mon fotograferet, for at tage

Hej Nusle.

Hmmmm, jeg er sgutte sikker på at jeg vil vide det!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Johan

Dato : 27-06-05 15:10

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
*snip*

> [...]
> forstået?
>
> Magnus Klitten fotograf - hvor mange har han mon fotograferet, for at tage

Hvad så med :" Komplementarselskabet Klitten Søndervig ApS"? Jeg tror sgu vi
har fundet det berømte G-punkt!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-06-05 17:08

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad så med :" Komplementarselskabet Klitten Søndervig ApS"? Jeg tror sgu
> vi har fundet det berømte G-punkt!

*skriger af grin*

Så fedt!!!

mange hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 27-06-05 15:46

In article <4u4ve.178$Gw5.88@news.get2net.dk>,
aragornDK@gmailTIGERDYR.com says...

Eller http://shor.ter.dk/305509838 :)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-06-05 21:23

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote in message
-klip-

> Eller http://shor.ter.dk/305509838 :)

Hæhæhæ..sødt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 27-06-05 21:49

[Per, Odense | Sat, 25 Jun 2005 00:59:20 +0200]

>Mon det betyer noget hvor dum ens partner er nårn detr dyrkes sex??

Jeg har prøvet meget, men jeg må sige at de intelligente drenge er lidt mere
avancerede rent seksuelt, de er langt mere parate til at prøve andre ting

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Paro

Dato : 02-07-05 10:33

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [Per, Odense | Sat, 25 Jun 2005 00:59:20 +0200]

> Jeg har prøvet meget, men jeg må sige at de intelligente drenge er lidt mere
> avancerede rent seksuelt, de er langt mere parate til at prøve andre ting

Jeg tænder også langt mere på en intelligent ung fyr end på en dumrian.

/paro

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-07-05 15:31

[Paro | Sat, 2 Jul 2005 11:33:19 +0200]

>Jeg tænder også langt mere på en intelligent ung fyr end på en dumrian.

På den anden side har det også en speciel charme, den måde hvorpå en mindre
intelligent ung fyr af ren liderlighed kaster sig ud i sexlegene uden alt
for mange overvejelser

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-06-05 22:47

"Per, Odense" <ingen@mailbox.dk> skrev i en meddelelse
> Mon det betyer noget hvor dum ens partner er nårn detr dyrkes sex??

Ikke det fjerneste. *ggg*

Brian

Fra : PerX ...

Dato : 01-07-05 12:40

In article <42c07480$1$218$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, ingen-mail-
tak@kein-post.dk says...

> "Per, Odense" <ingen@mailbox.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ikke det fjerneste. *ggg*

Det kan jo være de kloge siger nej ;)

Fra : Brian Olesen

Dato : 02-07-05 16:08

Hej

> Det kan jo være de kloge siger nej ;)

Lol ikke utænkeligt. Det har jeg aldrig bekymret mig om. Men så må man
jo nøjes med en dum men villig. *ggg*

Mvh. Brian

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 01-07-05 22:52

Per, Odense wrote:
> Mon det betyer noget hvor dum ens partner er nårn detr dyrkes sex??

Det kan jo hurtigt gå hen og lugte af dyresex, hvis man ikke
er selektiv.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org