Hundens dag i Tivoli
Fra : Simon

Dato : 24-06-05 19:58

Hej alle

Lørdag den 2. juli er der Hundens dag i Tivoli Friheden Århus. I den
forbindelse skal der være raceparade ligesom i København, desværre mangler
der stadig nogle racer.
Se mere på http://www.dkk-kreds5.dk/kreds_5_ny.htm , hvor du kan se, om din
race mangler en repræsentant.

Venlig hilsen
Trine Dyrgaard

Fra : Simon

Dato : 24-06-05 20:03

"Simon" <sneevang@c.dk> wrote in message
> [...]
>
> Lørdag den 2. juli er der Hundens dag i Tivoli Friheden Århus. I den
> forbindelse skal der være raceparade ligesom i København, desværre mangler

Tilføjer lige lidt til mig selv:

Der mangler blandt andet: Schæferhund, Kelpie, Gravhunde i forskellige
størrelser, Basenji, Dalmatiner, stort set samtlige stående jagthunde (pånær
langhåret hønsehund og vizla), engelsk springerspaniel, flatcoated
retriever, kooikerhondje, mange af selskabshundene og mange mynder... så kom
ud af busken og vis jeres race frem!

-Trine

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 13:30

"Simon" <sneevang@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> retriever, kooikerhondje, mange af selskabshundene og mange mynder... så
> kom ud af busken og vis jeres race frem!

-Hej Trine!

Jeg har f.eks. meldt mig til med mine Border Terriere, men hvornår får man
informationerne tilsendt?

Hilsen Camilla

Fra : Simon

Dato : 27-06-05 13:47

> -Hej Trine!
>
> Jeg har f.eks. meldt mig til med mine Border Terriere, men hvornår får man
> informationerne tilsendt?
>
> Hilsen Camilla

Hej Camilla

Ups, der fangede du mig med bukserne nede.... kreds 6 (og dermed mig) er kun
medarrangører - kreds 5 står for raceparaden.... prøv at skriv til den
mailadresse, du meldte til på.

-Trine